رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه خورد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امشب در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید زاهدی و همراهانش، اظهار داشت: حمله مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان به رژیم اشغالگر اسرائیل مهمترین و بزرگترین عملیاتی است که در قرن اخیر اتفاق […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امشب در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید زاهدی و همراهانش، اظهار داشت: حمله مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان به رژیم اشغالگر اسرائیل مهمترین و بزرگترین عملیاتی است که در قرن اخیر اتفاق افتاد و جمهوری اسلامی و اقتدار آن را در معرض دید جهان گذاشت و اجرا شد.

وی با بیان اینکه این عملیات از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است، گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات به نمایش گذاشته شد؛ عملیات وعده صادق بسیار دقیق، حساب شده، موثر، بازدارنده و نشان‌دهنده قدرت نظام اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه این عملیات از جنبه نرم‌افزاری نیز اهمیت دارد و باعث شادی دل مردم کشور و مسلمانان جهان شد، ادامه داد: در اقصی نقاط کشور بعد از این عملیات جشن گرفتند.

وی با بیان اینکه جنبه دیگر این عملیات بخش اطلاعاتی آن است که عملیاتی با این حجم از هماهنگی و دقت اجرا شود و به اهداف خود برسد، افزود: دقت، سرعت و اشراف اطلاعاتی در عملیات وعده صادق مشهود بود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد، گفت: امیدوار هستیم که اسرائیل درس بگیرد و مجدداً حماقت نکند چرا که هر حماقت آنها پاسخی محکم‌تر به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/۵۱۱/




رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه خورد

منبع: تسنــیم
? رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی از سپاه خورد