رژه خودرویی نیروهای مسلح در کرمان

همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح امروز در کرمان برگزار شد . به گزارش خبرگزاری صدا وسیما کرمان در این مراسم یگانهای ارتش مستقر در جنوبشرق کشور با رژه در برابر جایگاه که بصورت خودرویی برگزار شد گوشه ای از توان رزمی و پشتیبانی نیروهای مسلح را به نمایش گذاشتند. […]

همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح امروز در کرمان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما کرمان در این مراسم یگانهای ارتش مستقر در جنوبشرق کشور با رژه در برابر جایگاه که بصورت خودرویی برگزار شد گوشه ای از توان رزمی و پشتیبانی نیروهای مسلح را به نمایش گذاشتند.

پرواز بالگردها و فرود چتربازان نیز از جلوه های دیدنی این رژه بود .

تعداد زیادی از شهروندان کرمانی نیز برای تماشای توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم حاضر بودند.

استاندار کرمان  در این مراسم تامین امنیت کشور منطقه و حتی امنیت بین الملل بوسیله ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان سندی افتخار آمیز عنوان کرد و گفت ارتشیان دلاور ایران اسلامی در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی با گذشتن از جان و آسایش خود آرامش اقتدار و امنیت کشور و منطقه را تامین می کنند .

علی زینی وند افزود: اینکه امروز کانون های سرویس های جاسوسی و امنیتی جبهه استکبار در این منطقه کاملا زمین گیر و از کار افتاده است به برکت رشادتها و تلاشهای شبانه روزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است .

وی مردمی بودن حرفه ای بودن ،استواری برمبنای علم و دانش و مسلح بودن به سلاح ایمان و دین را از بارزترین ویژگی های ارتشیان دانست و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار حفظ و حراست از امنیت و مرزهای ایران اسلامی در خدمت به مردم در بحرانهایی همچون کرونا ،سیل ،زلزله هم همواره در خط مقدم حضور داشته و دارد ‌.

زینی وند با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نثار جان خود برای امنیت منطقه در واقع به انسانیت و بشریت خدمت می کنند تصریح کرد:الگوهایی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزهای کشور با نثار جان عزیز خود به تامین امنیت فراتر از مرزها و در واقع به انسانیت خدمت کردند.

فرمانده قرار گاه منطقه ای جنوبشرق ارتش هم در این مراسم اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را در شرایط امروز کم نظیر دانست و گفت ارتش جمهوری اسلامی ایران با تسلط بر دانش و فنون نظامی در کنار ایمان و تبعیت از فرماندهی کل قوا آماده حراست از امنیت مرزهای ایران اسلامی است .

امیر غلامعلیان افزود خودکفایی ارتش در بخش های مختلف دفاعی و تسلیحاتی و اتکا به سلاح دانش و دانش بنیان از دیگر امتیازات ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز است .

کد ویدیو




رژه خودرویی نیروهای مسلح در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رژه خودرویی نیروهای مسلح در کرمان