رژه تراکتوری کشاورزان در بخش صوغان ارزوئیه برگزار شد

پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه با بیان اینکه رژه تراکتوری کشاورزان بخش صوغان در هفتمین روز از دهه فجر انجام شد گفت: انقلاب ثمره خون پاک شهدا از همه اقشار است و جامعه روستایی باید تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار ببرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه پورعبدالله مدیر […]

پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه با بیان اینکه رژه تراکتوری کشاورزان بخش صوغان در هفتمین روز از دهه فجر انجام شد گفت: انقلاب ثمره خون پاک شهدا از همه اقشار است و جامعه روستایی باید تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار ببرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه و دبیر ستاد روستایی وعشایری دهه فجر شهرستان با بیان اینکه رژه تراکتوری در هفتمین روز از دهه فجر جشن انقلاب در بخش صوغان برگزار شد گفت: انقلاب ثمره خون پاک شهدا است وتمام اقشار بخصوص جامعه روستایی وعشایری بایستی تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف نظام بکار ببرند.

وی به نقش ارزنده روستاییان وعشایر در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا از خدمات ارزشمند کسانی که نقش موثری در تولید و امنیت غذایی کشور دارند تقدیر شود.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده 




رژه تراکتوری کشاورزان در بخش صوغان ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? رژه تراکتوری کشاورزان در بخش صوغان ارزوئیه برگزار شد