رویکرد عدالت محوری دولت مهمترین خط مشی دولت سیزدهم است

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان زرند عدالت محوری را مهمترین خط مشی دولت سیزدهم عنوان کرد. به گزارش فت فتو، جلسه شورای اداری شهرستان زرند به ریاست علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و با حضور حجت الاسلام عربزاده امام جمعه […]

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان زرند عدالت محوری را مهمترین خط مشی دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش فت فتو، جلسه شورای اداری شهرستان زرند به ریاست علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و با حضور حجت الاسلام عربزاده امام جمعه ریحانشهر، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، ترابی فرماندهی انتظامی و اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 
علی بیگ زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زرند، خط و مشی‌ دولت سیزدهم برای حکمرانی اسلامی را حول ۵ محور عدالت، انقلابی گری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری بیان کرد و افزود: عدالت‌محوری اولین خط و مشی دولت برای ادای وظیفه است که در همه فعالیت‌های توسعه‌ای، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، محرومیت‌زدایی، منابع انسانی و غیره باید مدنظر مدیران قرار گیرد. 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه در روایات عنوان شده که خداوند اگر برای کسی خیر بخواهد، حاجت بندگان را در دست او قرار می‌دهد مردم داری را جزو اصلی ترین کار مدیریتی دولت سیزدهم دانست و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و فسلفه وجودی ما این است که خادم مردم باشیم که در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و سختی‌ها و کمبودها را تحمل و جنگ را اداره می‌کنند. 
 
وی انقلاب اسلامی ایران را ریشه‌دار دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و باید روحیه انقلابی‌گری را همیشه در وجود خود داشته باشیم. 
 
بیگ زاده با بیان اینکه کار کردن در سختی ها و کمبود ها ارزش دارد؛ بالاترین سرمایه این شهرستان مردم ولایتمدار و شهید پرور آن با ۵۸۰ شهید عنوان کرد. 
 
فرماندار زرند نیز حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را مایه خیر و برکت دانست و ادامه داد: شهرستان زرند با وجود توسعه خوبی که در سال های اخیر در بخش های صنعتی و معدنی داشته در بحث زیرساخت های راه، آب و کشاورزی دارای مشکلات عدیده ای است. 
 
وی با اشاره به ناکافی بودن زیرساخت های اداری شهرستان اعم از بحث مالی، ساختمان ها و نیروی انسانی خواستار توجه ویژه به ادارات شهرستان و طرح در شورای اداری استان شد.
انتهای پیام/قنبرزهی




رویکرد عدالت محوری دولت مهمترین خط مشی دولت سیزدهم است

منبع:آرمـان
? رویکرد عدالت محوری دولت مهمترین خط مشی دولت سیزدهم است