رویکرد بسیج دانشجویی یک رویکرد جهادی مبتنی بر جهاد علمی است

اسماعیل کاخ گفت: امروز بسیج دانشجویی مشکلات را احسا و کار عملی حول آن انجام می دهد و سپس خروجی برای رفع مشکلات عام المنفعه مردم دارد. رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با فت فتو در رابطه با هفته بسیج اظهار کرد: بسیج دانشجویی امروز با بسیج اوایل […]

اسماعیل کاخ گفت: امروز بسیج دانشجویی مشکلات را احسا و کار عملی حول آن انجام می دهد و سپس خروجی برای رفع مشکلات عام المنفعه مردم دارد.

رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با فت فتو در رابطه با هفته بسیج اظهار کرد: بسیج دانشجویی امروز با بسیج اوایل انقلاب تفاوت بسیار ویژه ای پیدا کرده است اینکه برنامه هایی که انجام می شود براساس نظام و مسائل روز است.
 
وی آموزش، هدایت و جهت‌دهی دانشجویان بسیجی در راستای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین و تحقق حکم رهبر معظم انقلاب را جزو اهداف خواند و بیان کرد: تشکیل هسته‌های مقاومت یکی از مطالبات امام(ره) بود که با مدیریت رهبری و زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در اقصی نقاط منطقه شاهد شکل‌گیری گروه‌های مقاومت مختلف هستیم.
 
اسماعیل کاخ با اشاره به برخی اقدامات دانشجویان بسیجی و ساماندهی آنها در نقاط مختلف استان ابراز کرد: دغدغه‌مندی نسبت به مسائل مختلف اجتماعی و مطالبه‌گری‌ با شناخت مسئله مسیری است که دانشجویان‌ بسیجی دنبال می‌کنند.
 
وی گفت: امروز بسیج دانشجویی مشکلات را احسا و کار عملی حول آن انجام می دهد و سپس خروجی برای رفع مشکلات عام المنفعه مردم دارد.
 
مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: لذا بسیج دانشجویی امروز رویکرد علمی و فکری  در کنار مدیریت جهادی  پیدا کرده است یعنی مدیریت جهادی برمبنای کار علمی.
 
اسماعیل کاخ به فرمایش حضرت آقا در رابطه با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: ایشان فرمانده ای هستند که هم کار جهادی انجام می دهند و هم اینکه بحث منطقی و علمی را در کارهای خود پیش می گیرد، دقیقا بسیج هم به این سمت پیش می رود و در سال ۹۸ حضرت آقا  از ورود مجموعه های بسیج دانشجویی در این بحث نظام و مسائلی که دغدغه ایشان بود تقدیر کرد.
 
وی سپس به برگزاری برنامه های بسیج دانشجویی در این ایام اشاره و عنوان کرد: پویش نذرخون، برگزاری یادواره شهدای لشکر فاطمیون در رفسنجان ، برگزاری وبینار علمی در بستر فضای مجازی، نشست دانشجویان دانشگاه شهید چمران و پیام نور، نشست بسیجیان دانشجو دانشگاه شهید باهنر به همراه سخنرانی یکی از مسئولین تراز بالای بسیج کشور، اعزام گروه های جهادی و پزشکی به مناطق محروم قلعه گنج، تریبون آزاد و پخش زنده برنامه های متنوع از صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله برنامه های بسیج دانشجویی در این ایام است.
 
مسئول بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان، نشست نخبه گان دانشجویی، نشست قشرهای پرنام دانشجو و اساتید با حضور یکی از مسئولین رده بالای بسیج، برگزاری جشنواره مالک اشتر و رونمایی از اپلیکیشن «سردار بدون من»، دیدار با خانواده شهدا، وبینار علمی و یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی و  پیاده روی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در این ایام برشمرد.
 
انتهای پیام/نامجو
 




رویکرد بسیج دانشجویی یک رویکرد جهادی مبتنی بر جهاد علمی است

منبع:آرمـان
? رویکرد بسیج دانشجویی یک رویکرد جهادی مبتنی بر جهاد علمی است