رونمایی از ۲ کتاب موشن‌کمیک و وب‌سایت مقر ۴۱ در کرمان

نذیر کرمان/کرمان امروز هشتم مهرماه در آخرین برنامه از ویژه برنامه‌های دفاع مقدس کرمان، از دو کتاب موشن‌کمیک و وب‌سایت مقر ۴۱ به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان رونمایی شد. به گزارش نذیر کرمان، در مراسمی که  در تالار برق و با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان امروز هشتم مهرماه در آخرین برنامه از ویژه برنامه‌های دفاع مقدس کرمان، از دو کتاب موشن‌کمیک و وب‌سایت مقر ۴۱ به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان رونمایی شد.

به گزارش نذیر کرمان، در مراسمی که  در تالار برق و با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان برگزار شد؛ از دو کتاب موشن کمیک توسط سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان رونمایی شد.

این دو کتاب موشن کمیک با عنوان «واقعیت های حقیقی» و «حقیقت‌های واقعی» در بردارنده خاطرات شهدا است.

همچنین در این برنامه از وب‌سایت مقر ۴۱ به نشانی https://www.maghar۴۱.ir/Home که دربردارنده بخش‌های مختلف و اطلاعات شهدای کرمان است؛ رونمایی شد که بخشی از محتوای آن در حال تکمیل است.

گفتنی است: در این مراسم از دو نفر از همسران ایثارگران تجلیل شد.

به گزارش نذیر کرمان، امروز همچنین جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش به همراه پیشکسوتان دفاع مقدس در محل قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در کرمان تجلیل شدند.

سرتیپ دوم عباس ملکی زاده جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش در این مراسم با اشاره به اخلاص شهیدان در تمامی امور تصریح کرد: پیام و وصیتنامه شهدا را وقتی مطالعه می‌کنیم، چند نکته ثابت است که حرکت در راه راست، پشتیبانی از ولایت و خدمت به مردم از جمله این موارد محسوب می‌شود.

وی افزود: باید به خانواده شهدا و ایثارگران توجه کنیم و این کمترین کاری است که ما مسئولان می‌توانیم برای آنها انجام دهیم.

ملکی زاده با اشاره به تحمل سختی‌ها از طرف ایثارگران و خانواده شهدا بیان کرد: برخی جانبازان ما ۳۰ سال بر روی تخت خوابیده‌اند که تصور آن هم سخت است و ما مدیون آنها هستیم.

انتهای پیام




رونمایی از ۲ کتاب موشن‌کمیک و وب‌سایت مقر ۴۱ در کرمان

منبع: ایـسنا
? رونمایی از ۲ کتاب موشن‌کمیک و وب‌سایت مقر ۴۱ در کرمان