رونمایی از کتاب «سلطان هور» در جوار مزار «سردار دلها»

در یک مراسم معنوی، از کتاب «سلطان هور» در محل گلزار شهدای بین‌المللی کرمان رونمایی شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند در آیین رونمایی از کتاب سلطان هور اظهار کرد: شهادت بدین معناست که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی کند که معتقد است […]


در یک مراسم معنوی، از کتاب «سلطان هور» در محل گلزار شهدای بین‌المللی کرمان رونمایی شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند در آیین رونمایی از کتاب سلطان هور اظهار کرد: شهادت بدین معناست که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی کند که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

فرماندار زرند ادامه داد: ایثار، یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود. این، اوّلین موضع‌گیرىِ شهید است.

وی خاطرنشان کرد: در بیان زندگی‌نامه‌ی شهیدان باید سعی کنیم خصوصیّات زندگی آنها، سبک زندگی و چگونگی مشی زندگی این عزیزان را تبیین کنیم.

در ادامه این مراسم، سردار سید محمد تهامی به بیان خاطراتی از شهید سلطانی پرداخت و در ادامه رونمایی از این اثر ارزشمند با حضور خیل زیادی از زائران قبر شهدا و مرقد مطهر حاج‌قاسم صورت گرفت

به گزارش فارس، این کتاب روایت زندگی سردار شهید«حسن سلطانی» شهید شاخص شهرستان زرند در سال ۱۴۰۲ است.  که حاصل کار تحقیقاتی ۵ ساله موسسه فرهنگی و هنری «بصیرت شهدایی» شهرستان زرند بوده و به قلم شیوای خانم فاطمه جعفرزاده نگارش و توسط انتشارات «عصر بصیرت» شهرستان به چاپ رسیده است.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب





رونمایی از کتاب «سلطان هور» در جوار مزار «سردار دلها»

منبع: فــارس
? رونمایی از کتاب «سلطان هور» در جوار مزار «سردار دلها»