رونمایی از پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها

کرمان- با حضور سخنگوی دولت پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور در کرمان رونمایی شد. به گزارش نذیر کرمان، ظهر امروز پنج شنبه در همایش اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی که در قالب کاروان روایتگران پیشرفت به استان کرمان سفر کرده‌اند و در سالن همایش‌های استانداری کرمان با حضور علی بهادری جهرمی، […]

کرمان- با حضور سخنگوی دولت پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور در کرمان رونمایی شد.

به گزارش نذیر کرمان، ظهر امروز پنج شنبه در همایش اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی که در قالب کاروان روایتگران پیشرفت به استان کرمان سفر کرده‌اند و در سالن همایش‌های استانداری کرمان با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از فراخوان و پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور رونمایی شد.

بخش ویژه این جشنواره به مردم اختصاص دارد و تمامی شهروندان در سراسر کشور می‌توانند با روایت‌های خود از پیشرفت‌های کشور در ابعاد مختلف در این جشنواره شرکت کنند.

بخش‌های این جشنواره شامل خبر خوب، کلیپ، تیزر، مستند و فیلم کوتاه، پژوهش و تحلیل محتوا، یادداشت و مقاله، پوستر و فتوتیتر، انیمیشن و موشن‌گرافی، سرود، پادکست و پویش‌های اجتماعی است.

همگرایی بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم، روایت پیشرفت دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در دولت مردمی و اقناع افکار عمومی، ترویج گفتمان روایت پیشرفت و ایران قوی، اشتراک تجربه‌ها، تعمیق ارتباطات، شناسایی توانمندی‌ها و ارتقای روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها از جمله اهداف آن است.

کد خبر ۵۸۱۱۱۶۵




رونمایی از پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها

منبع: مــهر
? رونمایی از پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها