رونمایی از سامانه مدیریت جلسات قرآن در مساجد استان کرمان

کرمان_ در گردهمایی فعالان قرآنی مساجد استان کرمان از سامانه مدیریت جلسات قرآن کریم در مساجد رونمایی شد. به گزارش نذیر کرمان، در این گردهمایی که صبح پنجشنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ائمه جماعات، قاریان و مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد شهر کرمان در […]

کرمان_ در گردهمایی فعالان قرآنی مساجد استان کرمان از سامانه مدیریت جلسات قرآن کریم در مساجد رونمایی شد.

به گزارش نذیر کرمان، در این گردهمایی که صبح پنجشنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ائمه جماعات، قاریان و مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد شهر کرمان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری طرح مسجد پایگاه قرآنی، یک برنامه خوب به منظور ترویج فرهنگ تلاوت مجلسی قرآن کریم است.

محسن روحی، بیان داشت: الکترونیکی برگزار شدن این طرح به دلیل جمع آوری اطلاعات و استفاده از ظرفیت سایر قاریان و مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده به دنبال جهش حفظ قرآن کریم در استان کرمان هستیم که حداقل ۳۰۰ حافظ به حافظان استان اضافه می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان نیز در این گردهمایی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ تلاوت مجلسی در مساجد، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اقدام به برگزاری طرح مسجد پایگاه قرآنی کرده است.

علی مهدیخانی، تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این طرح، این جلسه با حضور ائمه جماعات، مدیران کانون‌ها و قاریان مساجد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان نشان کرد: در طرح مساجد پایگاه قرآنی در مساجدی که اعلام آمادگی کرده‌اند در هفته یک شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور نمازگزاران تلاوت مجلسی برگزار می‌شود.

کد خبر ۶۰۵۵۰۲۰




رونمایی از سامانه مدیریت جلسات قرآن در مساجد استان کرمان

منبع: مــهر
? رونمایی از سامانه مدیریت جلسات قرآن در مساجد استان کرمان