رونمایی از تصویر «شهید احمد محمدی» در بوستان خبرنگار رفسنجان

به‌مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، ویژه برنامه «تور شهرگرد» توسط شهرداری برای خبرنگاران برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، امروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار ویژه برنامه تور شهرگرد توسط شهرداری برای خبرنگار تدارک برگزار شد. این برنامه با تجدید بیعت با شهدا و گلباران قبور منور شهدا از گلزار شهدای عباس آباد آغاز شد […]


به‌مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، ویژه برنامه «تور شهرگرد» توسط شهرداری برای خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، امروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار ویژه برنامه تور شهرگرد توسط شهرداری برای خبرنگار تدارک برگزار شد.

این برنامه با تجدید بیعت با شهدا و گلباران قبور منور شهدا از گلزار شهدای عباس آباد آغاز شد و در بوستان خبرنگار با حضور خانواده شهید احمد محمدی از شهدای خبرنگار رفسنجان رونمایی شد.

بازدید از چند طرح شهرداری در نقاط مختلف شهر رفسنجان در ادامه انجام شد و طی این بازدید مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در توضیحاتی پروژه‌های شهر رفسنجان را معرفی و از صرفه‌جویی هزینه در انجام آنها خبر داد.

وی به اقدامات زیرساختی پس از سیل مرداد ۱۴۰۱ پرداخت و پل‌سازی را یکی از محورهای کارهای عمرانی شهرداری برشمرد.

در بازدیدی که از پل روگذر بلوار خلیج‌فارس انجام شد، از اشتغال ۲۰۰ نفری در روز در این پروژه سخن به میان آمد و عنوان شد که این پروژه با ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه در حال اجراست و ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.

نهضت آسفالت یکی از اقداماتی‌ست که شهرداری رفسنجان روی آن برنامه دارد و در بازدیدهایی که از مناطق مختلف انجام شد، پروژه‌ای عمرانی در حال انجام بود که گویا شهر رفسنجان به یک کارگاه تبدیل شده است.

به گفته شهردار رفسنجان، در بحث درآمد پایدر شهرداری رفسنجان موفق به کسب رتبه اول استان شده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





رونمایی از تصویر «شهید احمد محمدی» در بوستان خبرنگار رفسنجان

منبع: فــارس
? رونمایی از تصویر «شهید احمد محمدی» در بوستان خبرنگار رفسنجان