رونق گردشگری در کرمان نیازمند اقدامات جدی است

کرمان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پتانسیلهای گردشگری در کرمان گفت: باید در راستای رونق گردشگری در کرمان اقدامات جدی انجام شود. محمد رضا پور ابراهیمی در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: ثبت دو کاروانسرای جدید از استان کرمان در شهر کرمان و راور در فهرست آثار جهانی نشان داد که […]

کرمان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پتانسیلهای گردشگری در کرمان گفت: باید در راستای رونق گردشگری در کرمان اقدامات جدی انجام شود.

محمد رضا پور ابراهیمی در گفتگو با نذیر کرمان بیان کرد: ثبت دو کاروانسرای جدید از استان کرمان در شهر کرمان و راور در فهرست آثار جهانی نشان داد که این استان دارای پتانسیل‌های زیادی در زمینه گردشگری است ضمن اینکه ۷ اثر دیگر کرمان نیز در این فهرست جای دارد.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری یکی از زمینه‌های بسیار مناسب و مساعد استان کرمان برای خلق ثروت و محرومیت زدایی است و در این راستا باید برنامه ریزی جدی انجام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم جذب سرمایه گذار در زمینه گردشگری تاکید کرد و گفت: با عزم جدی استفاده از تخصص و تجربه می‌توان گام‌های مناسب در این راستا برداشت.

وی بر توسعه پایدار کرمان تاکید کرد و گفت: گردشگری یکی از پایدارترین زمینه‌های اقتصادی در هر کشور محسوب می‌شود.

کد خبر ۵۸۹۷۷۱۱




رونق گردشگری در کرمان نیازمند اقدامات جدی است

منبع: مــهر
? رونق گردشگری در کرمان نیازمند اقدامات جدی است