روند افزایشی دما طی سه روز آینده در کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از افزایش دما طی سه روز آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد در استان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان در حال حاضر صاف و در برخی مناطق کمی ابری […]


رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از افزایش دما طی سه روز آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد در استان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان در حال حاضر صاف و در برخی مناطق کمی ابری است و برای امروز گاهی وزش باد به همراه گردوخاک درسطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی از روند افزایش دما بین یک تا ۳ درجه طی روز‌های آینده در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: منوجان و کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مناطق استان کرمان بودند و صبح امروز لاله‌زار و بردسیر با دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

حبیبی همچنین حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





روند افزایشی دما طی سه روز آینده در کرمان

منبع: فــارس
? روند افزایشی دما طی سه روز آینده در کرمان