روشنگری حضرت زینب(س) راز ماندگاری واقعه عاشورا

امام جمعه شهرستان ارزوئیه گفت: حضرت زینب با جهاد‌ تبیین نام و یاد شهداء کربلا را زنده کرد و راز ماندگاری واقعه عاشورا شد. مصطفی کشاورزی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) در نیمه ماه رجب عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام با‌‌صلابت […]

امام جمعه شهرستان ارزوئیه گفت: حضرت زینب با جهاد‌ تبیین نام و یاد شهداء کربلا را زنده کرد و راز ماندگاری واقعه عاشورا شد.

مصطفی کشاورزی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) در نیمه ماه رجب عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام با‌‌صلابت و با جهاد‌ تبیین خود، نام و یاد شهداء کربلا را زنده کرد و راز ماندگاری واقعه عاشورا شد.

رئیس شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) مصداق کامل ولایت‌مداری و ذوب در ولایت بود، افزود: موقعیت‌شناسی، زمان‌شناسی و موضع‌گیری حضرت زینب (س) از نکات شخصیتی  این بانوی بزرگ اسلام بود.

امام‌‌جمعه ارزوئیه با بیان اینکه روشنگری حضرت‌زینب (س) راز ماندگاری واقعه عاشورا شد، خاطر نشان کرد: اگر امروز یاد امام‌حسین (ع) در دل‌ها زنده است به برکت سخنرانی و روشنگری حضرت‌‌‌ زینب سلام‌‌‌‌الله‌علیها بود و اگر این بانوی بزرگ اسلام نبود کربلا در کربلا می‌ماند‌.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده




روشنگری حضرت زینب(س) راز ماندگاری واقعه عاشورا

منبع:آرمـان
? روشنگری حضرت زینب(س) راز ماندگاری واقعه عاشورا