روستاهای کوهستانی ریگان با سیلاب دست به گریبان هستند

کرمان – فرماندار ریگان با اشاره به طوفان شن و متوقف شدن امدادهوایی گفت: روستاهای مناطق کوهستانی همچنان با مشکلات ناشی از سیلاب دست به گریبان هستند. به گزارش فت فتو، امین باقری ظهر شنبه در حاشیه سفر امروز استاندار کرمان به ریگان گفت: با توجه به لایروبی که در مناطق مختلف شهرستان انجام شد […]

کرمان – فرماندار ریگان با اشاره به طوفان شن و متوقف شدن امدادهوایی گفت: روستاهای مناطق کوهستانی همچنان با مشکلات ناشی از سیلاب دست به گریبان هستند.

به گزارش فت فتو، امین باقری ظهر شنبه در حاشیه سفر امروز استاندار کرمان به ریگان گفت: با توجه به لایروبی که در مناطق مختلف شهرستان انجام شد بر خلاف سال‌های قبل روستاهایی که در پایین دست قرار داشتند دچار ابگرفتگی نشدند.

وی افزود: در حال حاضر روستاهای کوهستانی شهرستان همچنان با مشکلات زیادی مواجه است وبا توجه به اینکه خانه‌های این منطقه از سنگ ساخته می‌شود دچار آب گرفتگی شده‌اند.

باقری ادامه داد: سال گذشته با دستور استاندار ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه اجرای طرح‌های حفاظتی در حریم رودخانه‌ها و لایروبی شد به همین دلیل خسارت‌ها به حداقل رسید.

باقری با اشاره به جاده ریگان – چابهار گفت: تخریب سه پل در این مسیر مشکلات زیادی ایجاد کرده و بازگشایی مسیر با ایجاد راه‌های اضطراری و موقت انجام شده است.

فرماندار ریگان بیان کرد: اعتبار لازم برای بهسازی این جاده و احداث فوری پل‌ها باید در دستور کار باشد.

کد خبر ۵۴۰۶۲۳۲




روستاهای کوهستانی ریگان با سیلاب دست به گریبان هستند

منبع: مــهر
? روستاهای کوهستانی ریگان با سیلاب دست به گریبان هستند