روحیه جهادی و شهادت طلبی ویژگی شهید «مهدی توسنگ» بود

کرمان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: روحیه جهادی، شهادت‌طلبی از مهم ترین ویژگی های شهید «مهدی توسنگ» است که همرزمان این شهید به آن اشاره دارند. به گزارش نذیر کرمان، سردار احمدرضا رادان امروز در دیدار صمیمی با همسر و دو فرزند سردار شهید مهدی توسنگ با اهدا سلام و صلوات به روح مطهر جمیع […]

کرمان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: روحیه جهادی، شهادت‌طلبی از مهم ترین ویژگی های شهید «مهدی توسنگ» است که همرزمان این شهید به آن اشاره دارند.

به گزارش نذیر کرمان، سردار احمدرضا رادان امروز در دیدار صمیمی با همسر و دو فرزند سردار شهید مهدی توسنگ با اهدا سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدای انتظامی گفت: این همرزم عزیزمان را از زمان‌های دور می‌شناختم و توفیق داشتم در عملیات‌های زیادی همراه وی باشم.

وی افزود: همه همرزمانی که با این شهید در صحنه‌های سخت و پیچیده درگیری با اشرار و سوداگران مرگ حضور داشتند به روحیه جهادی، شهادت‌طلبی و همراهی وی با تک‌تک نیروها در هر صحنه درگیری اذعان و اکنون نیز اندرزهای دلسوزانه این شهید را در کف میدان عمل پیاده می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: افتخار شهادت و گرفتن صفت همسر، پدر، مادر و فرزند شهید افتخار بزرگی است که نصیب شما عزیزان شده و از همان تاریخی که شهید توسنگ آسمانی شد در واقع خداوند منان شما را شایسته این صفت دیدند و این مدال افتخار را به شما اهدا فرمودند.

سردار رادان بیان کرد: در همین رابطه تاکنون اگر در کسوت فردی عادی در سطح جامعه شناخته می‌شدید هم اکنون از شما عزیزان با عنوان همسر و فرزندان شهیدی یاد می‌کنند که مخلان نظم و امنیت در پهنای گسترده کویر استان کرمان حتی بعد از شهادتش از نام و سربازانی که در رکاب وی بودند؛ واهمه دارند.

وی با اشاره به جایگاه شهید نزد خداوند متعال تصریح کرد: اکنون همسر این شهید در بین مردم عنوانی دارد که در زمان حیات و خدمت مقدس وی از آن برخوردار نبود و زینب خانم شهید توسنگ نیز همنام حضرت زینب کبری سلام‌الله و مایه افتخار و دلگرمی خانواده خود است و از این عزیزان می‌خواهم برای همرزمان پدر والامقام خویش دعا کنند.

سردار شهید مهدی توسنگ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در درگیری با اشرار مسلح به همراه دو همرزم دیگر خود شهید شیرخانی و شهید خدادادی در دشت سمسور شهرستان ریگان به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر ۵۸۴۱۷۸۱




روحیه جهادی و شهادت طلبی ویژگی شهید «مهدی توسنگ» بود

منبع: مــهر
? روحیه جهادی و شهادت طلبی ویژگی شهید «مهدی توسنگ» بود