رهایی پسربچه ۹ ساله از چنگال گروگان‌گیران در قلعه‌گنج

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از رهایی یک پسربچه ۹ ساله از دست گروگان‌گیران در نتیجه پیگیری‌های بی وقفه پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  بیلری گفت: در پی گزارش گروگان‌گرفتن یک پسر  در یکی از محله‌های شهر قلعه‌گنج، ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن بررسی […]


فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از رهایی یک پسربچه ۹ ساله از دست گروگان‌گیران در نتیجه پیگیری‌های بی وقفه پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  بیلری گفت: در پی گزارش گروگان‌گرفتن یک پسر  در یکی از محله‌های شهر قلعه‌گنج، ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن بررسی محل وقوع، اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد چند نفر به‌دلیل اختلاف شخصی با خانواده این پسربچه اقدام به ربودن وی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج عنوان داشت: در این راستا ماموران پلیس با پیجویی‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی، هویت گروگان‌گیران را مشخص و ضمن رایزنی با سران طوایف در کمتر از ۷۲ ساعت زمینه آزادی و بازگشت این پسر بچه به آغوش گرم خانواده‌ را فراهم کرده و به این گروگان‌گیری و تبعات ناشی از آن پایان دادند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





رهایی پسربچه ۹ ساله از چنگال گروگان‌گیران در قلعه‌گنج

منبع: فــارس
? رهایی پسربچه ۹ ساله از چنگال گروگان‌گیران در قلعه‌گنج