رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان این نوجوان را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امید رضایی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:اسفندماه سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر یک […]


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان این نوجوان را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امید رضایی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:اسفندماه سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در کهنوج ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

 این مقام قضایی اعلام کرد:پس از بررسی موضوع از سوی نهاد های انتظامی و امنیتی، در همان روز های ابتدایی هویت آدم ربایان مشخص شد و دستورات قضایی لازم جهت نجات جان این نوجوان صادر شد.

 وی ادامه داد:پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد آدم ربایان اقدام به انتقال این نوجوان به یکی از کشورهای همسایه کرده‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه اختلافات مالی، انگیزه اصلی آدم ربایان بوده است، بیان کرد:نهایتا پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت سران طوایف شرق کشور ،صبح امروز این نوجوان به داخل کشور منتقل و ظهر امروز در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تحویل خانواده شد.

 دادستان کهنوج ضمن تشکر از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، تصریح کرد:سران طوایف و ریش سفیدان و متنفذین محلی نقش بسزایی در حل و فصل دعاوی و کاهش جرائم ایفا می‌کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

منبع: فــارس
? رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان