رمز ماندگاری جمهوری اسلامی، ریشه داشتن در دل اسلام و وحدت مردم است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل گیری تاکنون مورد هجمه ها و تهدیدات فراوانی قرار داشته و اگر در دل اسلام و وحدت مردم ریشه نداشت، با بسیاری از تهدیدات مواجه شد که حکومت را ساقط کند. اما در دل این تهدیدات جمهوری اسلامی هر ساله قوی‌تر و مقتدرتر و […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل گیری تاکنون مورد هجمه ها و تهدیدات فراوانی قرار داشته و اگر در دل اسلام و وحدت مردم ریشه نداشت، با بسیاری از تهدیدات مواجه شد که حکومت را ساقط کند. اما در دل این تهدیدات جمهوری اسلامی هر ساله قوی‌تر و مقتدرتر و موثرتر و با تاسیس و تبلیغ پایه‌های نظامات اسلامی منحصر به فرد، دوام آورد.

” علی زینی‌وند” امروز ششم آبان ماه در یازدهمین نشست گفتمان برادری در شهرستان قلعه گنج با حضور جمعی روحانیان و علمای اهل تسنن و تشیّع، سران طوایف استان، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مسئولین ارشد استان کرمان به بیانات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص تقریب مذاهب و وحدت امت اسلامی سخن گفت و افزود: در میان کشورهای اسلامی و جهان اسلام، شخصیتی را تقریبی‌تر از مقام معظم رهبری نمی‌شناسیم که معتقدانه و با ادبیات وزین و تاکیدی، تولید واژگان مورد پذیرش و عامل به مباحث تقریب مذاهب اسلامی باشند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل گیری تاکنون مورد هجمه ها و تهدیدات فراوانی قرار داشته و اگر در دل اسلام و وحدت مردم ریشه نداشت، با بسیاری از تهدیدات مواجه شد که حکومت را ساقط کند. اما در دل این تهدیدات جمهوری اسلامی هر ساله قوی‌تر و مقتدرتر و موثرتر و با تاسیس و تبلیغ پایه‌های نظامات اسلامی منحصر به فرد، دوام آورد.

استاندار کرمان گفت: افتخار و آرمان جمهوری اسلامی این است که بیشترین هزینه مادی و معنوی را در بین سرزمین‌هایی داده است که بیشترین ساکنان آن برادران و خواهران اهل سنت هستند.

وی ادامه داد: نمونه حاضر این مسئله زندگی و اقدامات سردار شهید قاسم سلیمانی در مناطق سنی‌نشین داخلی و جبهه مقاومت و کشورهای جهان اسلام است که اگر آن اعتقادات راسخ به امت اسلامی و وحدت برادری مدنظر قرار نمی‌دادیم، درون کشور ممکن می‌شد بهتر و قوی تر از منافع خاص کشور و سرزمین ایران دفاع کرد.

زینی‌وند افزود: اما عمق استراتژی و حضورمان را به خارج از مرزها برده ایم که به میمنت حکومت مقتدر و توانمند، چتر امنیتمان بر بالای سر سرزمین‌های برادران و خواهران ایمانی بگسترانیم.

استاندار کرمان، عنایت رهبری به مهمانان کشور افغانستان و تحصیل فرزندان آنان اشاره کرد و گفت: در هیچ نظام سیاسی بین المللی سراغ ندارید که چنین مرزهای خود را به روی اتباع خارجی باز کند و همه این موارد از افکار و رفتار تقریبی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

زینی‌وند بیان کرد: تفاوت در خدمت رسانی ظلم به جمهوری اسلامی است. تمام زیرساخت‌ها در منطقه اتصال مناطق سنی‌نشین استان از رمشک، رودبار جنوب، زهکلوت و ریگان جزو اولویت‌های اساسی در تخصیص اعتبارات گذاشته‌ایم. وظیفه ما این است که خدمات‌رسانی را به نفع احسن انجام دهیم.

به گزارش فت فتو، در پایان بیانیه نهایی همایش قرائت و ضمن تاکید بر حفظ وحدت امت اسلامی، برگزاری چنین نشست‌های در راستای تبیین و گسترش تقریب مذاهب مورد تاکید قرار گرفت. 

انتهای پیام




رمز ماندگاری جمهوری اسلامی، ریشه داشتن در دل اسلام و وحدت مردم است

منبع:ایـسنا
? رمز ماندگاری جمهوری اسلامی، ریشه داشتن در دل اسلام و وحدت مردم است