رقم خوردن توازن وزرشی در کرمان با مشارکت شرکت‌های اقتصادی

فت فتو/کرمان به اعتقاد استاندار کرمان، جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک مسئله مهمی است که خیلی هم دیر شده است و باید سریعتر انجام گیرد و پیگیری ها برای تهیه این پاداش صورت گرفته و امیدواریم به زودی برگزار و پاداش آنها داده شود. محمدمهدی فداکار صبح امروز اول آبان ماه در دیدار با مدیران اداره […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد استاندار کرمان، جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک مسئله مهمی است که خیلی هم دیر شده است و باید سریعتر انجام گیرد و پیگیری ها برای تهیه این پاداش صورت گرفته و امیدواریم به زودی برگزار و پاداش آنها داده شود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز اول آبان ماه در دیدار با مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حوزه ورزش و جوانان، حوزه پرکار و اثرگذاری است و ارتباط بیشتر آنها نیز با قشر جوان است و از این نظر اهمیت دارد.

طبق اعلام او، در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی برای ورزش استان مصوب شد به ویژه برای تکمیل پروژه ها که موجب ارتقای این حوزه خواهد شد.

استاندار کرمان اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی زیر نظر شرکت‌های اقتصادی هزینه خوبی را در استان انجام می‌دهند و پیگیر خواهیم بود که این اقدامات با هماهنگی انجام شود.

فداکار در ادامه پیشنهاد داد: باید تفاهم نامه سه جانبه ای با باشگاه های ورزشی و شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان داشته باشیم که باشگاه در حوزه های خاص از جمله استعدادیابی، برگزاری دوره ها و پروژه های خاص سرمایه گذاری کنند.

او در ادامه خطاب به شرکت‌های بزرگ اقتصادی استان تاکید کرد: باید سهم ورزش در تمام رشته ها و نقاط استان در نظر بگیرید.

به اعتقاد استاندار کرمان، جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک مسئله مهمی است که خیلی هم دیر شده است و باید سریعتر انجام گیرد و پیگیری ها برای تهیه این پاداش صورت گرفته و امیدواریم به زودی برگزار و پاداش آنها داده شود.

 انتهای پیام




رقم خوردن توازن وزرشی در کرمان با مشارکت شرکت‌های اقتصادی

منبع: ایـسنا
? رقم خوردن توازن وزرشی در کرمان با مشارکت شرکت‌های اقتصادی