رقابت در لیگ برتر هندبال تنگاتنگ است

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: رقابت در لیگ برتر هندبال تنگاتنگ است و تیم‌های رده سوم تا هشتم بازی‌های حساس و نزدیکی را به نمایش گذاشته‌اند. شهداد مرتجی در گفتگو با فت فتو در خصوص سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: لیگ امسال بسیار خوب بود. نتایج همه تیم‌ها به جز یکی […]

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: رقابت در لیگ برتر هندبال تنگاتنگ است و تیم‌های رده سوم تا هشتم بازی‌های حساس و نزدیکی را به نمایش گذاشته‌اند.

شهداد مرتجی در گفتگو با فت فتو در خصوص سطح رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: لیگ امسال بسیار خوب بود. نتایج همه تیم‌ها به جز یکی دو تیم به هم خیلی نزدیک است. شاملی و فولاد دو تیم صدر جدول کمی به دلیل جذب بازیکنان خوب با تیم‌های دیگر فاصله دارند. 

مرتجی گفت: رقابت بین سایر تیم‌ها تنگاتنگ است. حتی دیدیم در جریان مرحله دوم دور برگشت گچساران توانست زغال سنگ طبس را از پیش رو بردارد که این نتیجه قابل پیش بینی نبود. تیم‌هایی که در رده های سوم تا هشتم هستند بازی‌های حساس و نزدیکی را به نمایش گذاشته‌اند و امیدوارم که تا آخر لیگ هم همین شرایط را شاهد باشیم. 

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در ادامه در خصوص شرایط تیمش گفت: ما دو هدف‌گذاری داشتیم. اول پرورش استعدادهای جوان بود که خوشبختانه چند بازیکن جوان استخدام کردیم. آنها خیلی خوب پیشرفت کردند و در نهایت تیمی داریم که با تیم‌های صدر جدول توانسته بجنگد و بازی‌های خوبی را ارائه دهد. در درجه دوم هم سعی کردیم چند بازیکن با تجربه استخدام کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم. البته چند آسیب دیده هم داشتیم که نبودشان کمی به نتایج تیم لطمه زده و امیدواریم در بازی‌های آینده به ترکیب تیم برگردند. 

مرتجی در خصوص زمان برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: مرحله دوم دور برگشت به پایان رسید. تاکنون تیم‌ها هر کدام ۱۴ بازی داشته‌اند. ۴ بازی دیگر از دور برگشت باقی مانده که من فکر می‌کنم در دهه دوم فروردین سال آینده انجام خواهد شد. بعد هم ۴ تیم اول به پلی آف راه پیدا می‌کنند و بعد از آن مسابقات پلی آف انجام خواهد شد.

وی در خصوص پیش بینی از حضور تیم سپاهان نوین در مرحله پلی آف گفت: پیش بینی واقعا سخت است. در حال حاضر سه تیم هستیم که رقابتهای تنگاتنگی با هم داریم و برای رسیدن به پلی آف تلاش می‌کنیم. سپاهان نوین، زغال سنگ طبس و مس کرمان سه تیمی هستیم که برای رسیدن به پلی آف تلاش می‌کنیم. هدف ما این است که به عنوان تیم چهارم بتوانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم. رقابت‌ها خیلی نزدیک است و فکر کنم تا روز آخر هم مشخص نخواهد شد. 

انتهای پیام




رقابت در لیگ برتر هندبال تنگاتنگ است

منبع: ایــسنا
?رقابت در لیگ برتر هندبال تنگاتنگ است : اخبار استان کرمان – ورزشی