رقابت‌های بازی محلی " قلعه قوس" در بافت برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت از برگزاری رقابت‌های بازی محلی ” قلعه قوس” با حضور ۱۲ تیم‌ از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و یزد در روز جمعه ۹ دی‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد. علی نجفی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به مناسبت فرا رسیدن سومین […]

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت از برگزاری رقابت‌های بازی محلی ” قلعه قوس” با حضور ۱۲ تیم‌ از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و یزد در روز جمعه ۹ دی‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

علی نجفی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهرستان‌های بافت، رابر، جیرفت، کهنوج و ارزوییه نیز در این رقابت‌ها حضور پررنگی خواهند داشت.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت افزود: این بازی که از بازی‌های مورد علاقه شهید حاج قاسم سلیمانی است در فهرست آثار ملی کشور قرار دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با همکاری هیات ورزش روستایی، بازی‌های بومی محلی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت و جمع زیادی از ورزشکاران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام




رقابت‌های بازی محلی " قلعه قوس" در بافت برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? رقابت‌های بازی محلی " قلعه قوس" در بافت برگزار می‌شود