رفع مشکل مسکن در راس برنامه ریزی فرمانداران در استان کرمان است

کرمان – استاندار کرمان گفت: تلاش برای رفع مشکل مسکن را در راس برنامه های فرمانداران کرمان دانست. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر چهارشنبه در نشست پایان سال با فرمانداران استان کرمان ضمن معرفی ۵ فرماندار جدید گفت: باید تلاش همه مسئولان برای اقدامات جهادی برای رفع مشکلات مردم و توسعه کشور […]

کرمان – استاندار کرمان گفت: تلاش برای رفع مشکل مسکن را در راس برنامه های فرمانداران کرمان دانست.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر چهارشنبه در نشست پایان سال با فرمانداران استان کرمان ضمن معرفی ۵ فرماندار جدید گفت: باید تلاش همه مسئولان برای اقدامات جهادی برای رفع مشکلات مردم و توسعه کشور و گره گشایی از مشکلات افزایش یابد.

وی افزود: فرمانداران باید با سیاست‌های دولت کاملاً هماهنگ باشند و از مهمترین اولویت‌های همه مدیران در استان حل مشکل مسکن و در مرحله دوم اشتغال زایی است.

زینی وند افزود: حل مشکلات معیشتی مردم و در کنار مردم بودن از خصوصیات مدیران در دولت سیزدهم است در حال حاضر شاهد کنترل بیماری کرونا هستیم و حالا وقت تلاش و کوشش برای رفع مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: از فرمانداران جدید می‌خواهم جلسات شورای مسکن به صورت منظم در فرمانداری‌ها برگزار و مشکلات را رفع کنند بطوریکه در برنامه چهار ساله به اهداف تعیین شده دست یابیم.

استاندار کرمان بر نظارت بر بازار، تأمین کالاهای مورد نیاز مردم و تثبیت قیمت‌ها تاکید کرد و بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات بهره ببریم.

وی از فرمانداران خواست از سیاسی کاری دوری کنند و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

کد خبر ۵۴۴۸۶۵۳




رفع مشکل مسکن در راس برنامه ریزی فرمانداران در استان کرمان است

منبع: مــهر
? رفع مشکل مسکن در راس برنامه ریزی فرمانداران در استان کرمان است