رفع تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: با اجرا و بهره‌برداری ۱۰ طرح آبرسانی در دهه فجر امسال، تنش آبی ۷۳ روستا در استان رفع شد.  علیرضا عبدیان امروز ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۱۰ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در سطح استان کرمان اجرا شد […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: با اجرا و بهره‌برداری ۱۰ طرح آبرسانی در دهه فجر امسال، تنش آبی ۷۳ روستا در استان رفع شد.

 علیرضا عبدیان امروز ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۱۰ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در سطح استان کرمان اجرا شد که ۵۱ روستا توسط آب و فاضلاب رفع تنش شدند و به ۲۲ روستا در طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) آبرسانی شد.

وی افزود: این طرح‌های آبرسانی شامل حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه، خرید و اجرای خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۱۲۵ کیلومتر، احداث مخزن به حجم ۳۳۰۰ مترمکعب و احداث و تجهیز شش باب ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: پنج پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شد که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها باید شش باب ایستگاه پمپاژ و ۵ هزار و ۲۰۰ مترمکعب مخزن احداث و ۶۶ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب خرید و اجرا شود.

انتهای پیام




رفع تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? رفع تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان