رفع تصرف ۷۷۶هکتار از اراضی ملی در استان کرمان

کرمان_ رئیس کل دادگستری استان کرمان از رفع تصرف ۷۷۶ هکتار از اراضی ملی در استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه یک هزار و ۹۵متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند. به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان گفت: طی سال […]

کرمان_ رئیس کل دادگستری استان کرمان از رفع تصرف ۷۷۶ هکتار از اراضی ملی در استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه یک هزار و ۹۵متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان گفت: طی سال جاری در مجموع ۲ هزار و ۲۲۰ پرونده در ارتباط با تصرف غیرقانونی اراضی ملی در دادگستری استان تشکیل شده است که از این تعداد یک هزار و ۱۱۹ فقره پرونده منتهی به صدور حکم شده است.

وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده به بیت المال بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: بیشترین موارد تصرف اراضی غیرقانونی در محدوده اداره منابع طبیعی شمال و جنوب استان کرمان بوده است و از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۰۹۵ نفر متهم در ارتباط با تصرف غیر قانونی اراضی ملی در دادگستری استان کرمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.
رئیس شورای قضائی استان کرمان با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲، ۷۹۶ مورد تغییرکاربری غیرمجاز شناسایی شده است گفت: در این مدت ۴۸۱ موردقلع و قمع به مساحت تقریبی ۶۴۹ هکتار در سراسر استان کرمان داشته‌ایم.
وی، افزود: همچنین در سال جاری ۱۸۱ مورد خلع ید به مساحت تقریبی ۶۶۰ هکتار داشته‌ایم و اراضی مذکور به بیت المال برگشت داده شده است.

کد خبر ۶۰۵۴۲۵۰




رفع تصرف ۷۷۶هکتار از اراضی ملی در استان کرمان

منبع: مــهر
? رفع تصرف ۷۷۶هکتار از اراضی ملی در استان کرمان