رفع تصرف ۵۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در سیرجان

فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی سیرجان گفت: طی هفته جاری، ۵۲ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیرجان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شدند. فت فتو کرمان – محیاپور گفت: طی هفته جاری به منظور اجرای دستور دادستان شهرستان سیرجان، پاسگاه ویژه منابع طبیعی با همکاری و هماهنگی عوامل نظامی و […]

فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی سیرجان گفت: طی هفته جاری، ۵۲ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیرجان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شدند.

فت فتو کرمان – محیاپور گفت: طی هفته جاری به منظور اجرای دستور دادستان شهرستان سیرجان، پاسگاه ویژه منابع طبیعی با همکاری و هماهنگی عوامل نظامی و انتظامی و یگان حفاظت استان کرمان، ۵۲ هزار  مترمربع از اراضی ملی بخش‌های گلستان، پاریز، هماشهر و مرکزی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال را رفع تصرف و از ید متخلفان و متصرفان خارج کردند. 

او می‌گوید: هر گونه تصرف اراضی ملی، چیزی جزو خسارت مالی و محکومیت کیفری برای متصرفان به دنبال ندارد و به همین منظور عوامل پاسگاه ویژه منابع طبیعی به صورت شبانه روزی و حتی ایام تعطیل به حراست و صیانت از اراضی ملی می‌پردازند.

محیاپور گفت: دوستداران طبیعت می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص تصرف اراضی، قطع درخت، حریق جنگل و مرتع، قاچاق چوب و محصولات فرعی جنگل و مرتع، کوره زغال و غیره  به سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند. 

مهران میرشاهی گفت: برای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با زمین خواران، یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سیرجان با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با قانون شکنان و افرادی که اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی می کنند در هر جایگاهی که باشند، برخورد قاطع خواهد کرد.

او می‌گوید: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هر گونه دلیل مالکیت نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، طبق مقررات برخورد و از تصرفات غیر قانونی آنان جلوگیری می‌شود.

 به گفته رییس اداره منابع طبیعی شهرستان سیرجان  ۵۲ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیرجان رفع تصرف شدند.  

انتهای پیام/ م 




رفع تصرف ۵۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? رفع تصرف ۵۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در سیرجان