رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربع زمین خواری در جیرفت

فت فتو/کرمان فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر جیرفت خبر داد و گفت: اجازه تصرف اراضی ملی را به سودجویان و زمین‌خواران نخواهیم داد. نبی الله میر افضلی با بیان اینکه با حمایت دستگاه قضایی و نیروی […]

فت فتو/کرمان فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر جیرفت خبر داد و گفت: اجازه تصرف اراضی ملی را به سودجویان و زمین‌خواران نخواهیم داد.

نبی الله میر افضلی با بیان اینکه با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، ۴ مورد زمین‌خواری به مساحت بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع ازدست سودجویان و زمین خواران در شهر جیرفت رفع تصرف شد اظهار کرد : بخشی از این رفع تصرف با متراژ ۹ هزار و ۹۳۷ مترمربع واقع در پلاک ۳ فرعی از ۶۴۰ اصلی تصرف شد.

افضلی بیان کرد: در این اقدام خلع ید زمینی به مساحت ۹۶ هزار و۶۳۴ متر مربع به پلاک ۱۸۴ فرعی از ۷۰۶ اصلی انجام شد که تحویل گشت حفاظت یگان شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین مورد زمین به مساحت ۳۰۰ متر مربع در حد فنداسیون بلوکی تخریب و اعاده به وضع سابق شد و زمین دیگری نیز به مساحت ۲۰ هزار مترمربع که شبانه اقدام به گود برداری برای کاشت درخت کرده بود اعاده و به وضع سابق تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در پایان گفت: طبق هماهنگی یگان حفاظت اراضی با دستگاه قضایی، برخوردی قاطع و جدی با متصرفین خواهیم داشت و اجازه تصرف اراضی ملی را به سودجویان و زمین‌خواران نخواهیم داد.

انتهای پیام




رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربع زمین خواری در جیرفت

منبع: ایـسنا
? رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربع زمین خواری در جیرفت