رفع تصرف فوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی رفسنجان

فت فتو/کرمان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان از رفع تصرف فوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو، مهدی فاتحی گفت: امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی دولتی و یگان امداد نیرو انتظامی نسبت […]

فت فتو/کرمان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان از رفع تصرف فوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو، مهدی فاتحی گفت: امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی دولتی و یگان امداد نیرو انتظامی نسبت به رفع تصرف فوری ۴۳۰ متر مربع از اراضی پلاک  ۲۰۹۴ اصلی اقدام شد.

وی اظهار کرد: امروز همچنین ۱۳۱۵۲ مترمربع از اراضی پلاک ۲۰۰۸۱۹۶۹ بخش ۹ کرمان از اراضی واقع در شهرک فرهنگیان و احمدیه محمدیه  به ارزش ریالی ۱۹۵ میلیارد ریال در رفسنجان اقدام گردید.

رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان در ادامه از همه شهروندان درخواست کرد به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا به شماره ۳۴۳۲۷۲۰۶یا با سامانه ١٦٥٦تماس و مراتب را اعلام کنند.

انتهای پیام




رفع تصرف فوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی رفسنجان

منبع: ایـسنا
? رفع تصرف فوری ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی رفسنجان