رفسنجان میزبان یک «شهید گمنام» است/ خاکسپاری شهید در روستای ناصریه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس استان کرمان گفت: استان کرمان میزبان ۱۱ شهید گمنام است که یک شهید در رفسنجان تشییع و تدفین می‌شود. به گزارش فت فتو از رفسنجان، ایام فاطمیه(س) استان کرمان میزبان ۱۱ شهید گمنام است که در نقاط مختلف این استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.  به گفته سرهنگ […]


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس استان کرمان گفت: استان کرمان میزبان ۱۱ شهید گمنام است که یک شهید در رفسنجان تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، ایام فاطمیه(س) استان کرمان میزبان ۱۱ شهید گمنام است که در نقاط مختلف این استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند. 
به گفته سرهنگ محمود مهدوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ۶ شهید در شهر کرمان و ۵ شهید در شهرهای رفسنجان، هماشهر سیرجان، بلوک جیرفت، قطب آباد بم و نظام شهر نرماشیر تشییع و خاکسپاری می‌شوند. 

وی از خاکسپاری شهید گمنام در روستای ناصریه رفسنجان خبر داد و افزود: بین درخواست‌هایی که داشتیم ناصریه اولویت بود و با توجه به گذری که در این منطقه است و تردد زیاد است زیارتگاهی برای مسافران عبوری در مسیر ایجاد می‌شود. 

مهدوی خاطرنشان کرد: شهدا در روز ششم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و همزمان با سراسر کشور  تشییع خواهند شد. 

وی یادآور شد: جوان‌ترین شهید در بین شهدای میهمان استان کرمان دارای ۲۳ سال سن و مسن‌ترین آنان ۴۵ سال سن دارد که در عملیات‌های بدر، خیبر، کربلای پنج و کربلای ۶ و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیده‌اند. 
پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب 
 

 

 

 





رفسنجان میزبان یک «شهید گمنام» است/ خاکسپاری شهید در روستای ناصریه

منبع: فــارس
? رفسنجان میزبان یک «شهید گمنام» است/ خاکسپاری شهید در روستای ناصریه