رسیدگی ویژه به مشکلات پنج واحد اقتصادی در زرند

کرمان – فت فتو – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی این استان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی” گفت: در جریان این همایش مشکلات پنج واحد بزرگ اقتصادی این شهرستان بصورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت. به […]

کرمان – فت فتو – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی این استان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی” گفت: در جریان این همایش مشکلات پنج واحد بزرگ اقتصادی این شهرستان بصورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو، سید مهدی قویدل افزود: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اولویت های دستگاه قضایی بویژه سند تحول و تعالی قضایی، همایشی در راستای حمایت از سرمایه گذاری با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی محقق شد.

وی ادامه داد: این همایش در نخستین مرحله به میزبانی شهرستان زرند و به منظور بررسی مشکلات و درخواست های فعالان اقتصادی شهرستان های زرند، کوهبنان و راور برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این نشست مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان صادر شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: در جریان برگزاری نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان “مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی” در شهرستان زرند زمینه ایجاد بالغ بر یک هزار فرصت شغلی جدید فراهم شد.
قویدل گفت: ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی بصورت مستمر در دادگستری کل استان کرمان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در جریان برگزاری نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی مقرر شد که بخشی از مشکلات واحدهای اقتصادی این شهرستان در این ستاد در مرکز این استان به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.




رسیدگی ویژه به مشکلات پنج واحد اقتصادی در زرند

منبع:ایرنـا
? رسیدگی ویژه به مشکلات پنج واحد اقتصادی در زرند