رسیدگی ویژه به تخلفات انتخاباتی در دستور کار دادستانی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: رویکرد دادستانی زرند فراهم کردن حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روست و به تخلفات انتخاباتی به‌طور ویژه رسیدگی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از زرند، دادستان زرند امروز در نشست خبری اظهار داشت: رویکرد دادستانی زرند فراهم کردن حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو است و […]


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: رویکرد دادستانی زرند فراهم کردن حضور گسترده مردم در انتخابات پیش روست و به تخلفات انتخاباتی به‌طور ویژه رسیدگی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از زرند، دادستان زرند امروز در نشست خبری اظهار داشت: رویکرد دادستانی زرند فراهم کردن حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو است و به تخلفات انتخاباتی به‌طور ویژه رسیدگی می‌شود.

 رضا یعقوبی با بیان اینکه ستاد مرکزی، استانی و شهرستانی در ارتباط با پیشگیری از جرایم انتخاباتی، از طرف قوه قضاییه مشخص شده است، تصریح کرد: تبلیغات زودهنگام جرم است و محاکم صالحه قضایی به‌صورت فوق‌العاده، شعب ویژه‌ای تشکیل و بدون نوبت به این تخلفات رسیدگی کنند.

 دادستان زرند گفت: حمایت از گروه‌های سیاسی مجاز در انتخابات، صیانت و حمایت از آرای انتخابات و امانتداری آرا، ایجاد فضای سالم رقابتی و امن و فصل‌الخطاب قرار دادن قانون از وظایف ماست.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب

 





رسیدگی ویژه به تخلفات انتخاباتی در دستور کار دادستانی است

منبع: فــارس
? رسیدگی ویژه به تخلفات انتخاباتی در دستور کار دادستانی است