رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیرجان و بردسیر

فت فتو/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نشست مشترک اعضای فراکسیون جنوب مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شد. شهباز حسن‌پور در این نشست با اشاره به جمعیت شهرستان سیرجان و خدمات دانشکده علوم پزشکی سیرجان به شهرستان های […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نشست مشترک اعضای فراکسیون جنوب مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شد.

شهباز حسن‌پور در این نشست با اشاره به جمعیت شهرستان سیرجان و خدمات دانشکده علوم پزشکی سیرجان به شهرستان های همجوار خواستار ارتقا دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه علوم پزشکی و افزایش تعداد دانشجویان رشته پزشکی از ۲۰ نفر با ۵۰ نفر شد.
وی افزود: حسن پور همچنین با اشاره به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان سیرجان خواستار پرداخت معوقات کارکنان بخش بهداشت و درمان و کارانه پرستاران و پزشکان شهرستان سیرجان و تامین اعتبار جهت احداث پردیس دانشکده سیرجان شد.
حسن‌پور عنوان کرد: نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین خواستار تبدیل مرکز بهداشت و درمان لاله زار بردسیر به مرکز درمان شبانه روزی، ایجاد مرکز بهداشت و درمان در باغبار بردسیر، تکمیل پروژه مرکز اموزش بهورزی شهرستان بردسیر و تامین تجهیزات ازمایشگاهی مورد نیاز بیمارستان قائم (عج) بردسیر شد.
 شایان ذکر است فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب مجلس شورای اسلامی شامل استانهای بوشهر؛ خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس،کرمان، هرمزگان و یزد از جمله بزرگترین فراکسیونهای مجلس است که با همدلی نمایندگان عضو این فراکسیون مسایل مربوط به پیشرفت و توسعه جنوب کشور را پیگیری می کند.

انتهای پیام




رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیرجان و بردسیر

منبع: ایـسنا
? رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان سیرجان و بردسیر