رسیدگی به بیش‌از ۶۳۵ هزار پرونده در دادگستری استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال جاری قضات و کارمندان اداری دادگستری استان کرمان به بیش‌از ۶۳۵ هزار و ۷۰ فقره پرونده رسیدگی کردند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان» حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آخرین شورای قضایی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال جاری قضات و کارمندان اداری دادگستری استان کرمان به بیش‌از ۶۳۵ هزار و ۷۰ فقره پرونده رسیدگی کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان» حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آخرین شورای قضایی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار گردید، اظهار داشت: در یازده ماهه سال جاری بیش از ۶۴۲ هزار و ۸۵۰ فقره پرونده وارد دادگستری استان کرمان شده است که نسبت‌به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۴درصدی ورودی پرونده‌ها مواجه هستیم.

نماینده عالی قوه قضاییه با بیان این‌که دادگستری کرمان یکی از استان‌های پیش‌رو در زمینه استفاده از فناوری‌های اطلاعات می‌باشد، افزود:در سال جاری ۹۴ درصد اوراق قضایی به‌صورت الکترونیکی به شهروندان ابلاغ شده است.

وی تعیین و تکلیف پرونده‌های مسن را یکی از اولویت‌های قوه قضائیه برشمرد و افزود: در سال جاری با تلاش شبانه‌روزی که صورت پذیرفت بیش‌از ۲ هزار و ۹۲۳ پرونده مسن تعیین و تکلیف و در نهایت مختومه شده است.

رئیس شورای قضایی استان کرمان تاکید کرد: در سال جاری بیش از ۷ هزار و ۹۶ رأی جایگزین حبس از سوی قضات استان کرمان صادر شده است که نسبت‌به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۵۶ درصدی در صدور آرای جایگزین حبس هستیم.
انتهای خبر/ پسند
 




رسیدگی به بیش‌از ۶۳۵ هزار پرونده در دادگستری استان کرمان

منبع:آرمـان
? رسیدگی به بیش‌از ۶۳۵ هزار پرونده در دادگستری استان کرمان