رستوران اسپاخو کرمان

۲۳ فروردین ۱۳۹۹ برای سفر به شهرهای مختلف کشور، علاوه بر آشنایی با اقامتگاه ها و مکان ها و جاذبه های دیدنی آن شهرها، لازم است که رستوران ها و کافه های شهر را نیز به خوبی بشناسیم و آگاهی کاملی از شهر داشته باشیم و سفر خوبی را برای خود رقم بزنیم.در این مطلب […]

۲۳ فروردین ۱۳۹۹

برای سفر به شهرهای مختلف کشور، علاوه بر آشنایی با اقامتگاه ها و مکان ها و جاذبه های دیدنی آن شهرها، لازم است که رستوران ها و کافه های شهر را نیز به خوبی بشناسیم و آگاهی کاملی از شهر داشته باشیم و سفر خوبی را برای خود رقم بزنیم.در این مطلب با رستوران اسپاخو کرمان با معماری ویژه ، آشنا می شویم.

رستوارن اسپاخو از بهترین رستوران های کرمان است که با انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دریایی از شما پذیرایی می‌کند. کادر حرفه‌ای و مجرب خدمات این رستوران در همان بد ورود، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. فضای بسیار شیک و تمیز این رستوران با وجود خدماتی که به صورت بوفه ارائه می‌شود هم می‌تواند علت دیگری برای انتخاب اسپاخو در سفر به کرمان باشد.دکوراسیون داخلی بسیار زیبا، غذاهای با کیفیت و خوشمزه، کارکنان مودب و مجرب از ویژگی‌های رستوران اسپاخو است.

رستوران اسپاخو صبحانه را به‌صورت بوفه‌ی آزاد برای مشتریان سرو می‌کند و هزینه‌ی صرف صبحانه برای افراد زیر ۱۲ سال نیم‌بها و برای افراد زیر ۶ سال رایگان است. همچنین پیش غذای این رستوران که در کنار وعده‌ی نهار و شام ارائه می‌شود، به‌صورت بوفه آزاد است و شامل انواع سالاد و غذاهای سرد و گرم می‌شود. جالب است بدانید که در بدو ورود از شما با شربت‌های خوش طعم پذیرایی کرده و سفارش شما را در زمان کوتاهی آماده می‌کنند. ظرفیت رستوران اسپاخو در حدود ۱۶۰ نفر است و از انواع غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به سینی کباب، خوراک کباب مخصوص اسپاخو، جوجه کباب مراکشی، خوراک شیشلیک و… اشاره کرد.

رستوران اسپاخو یکی از لوکس‌ترین طراحی‌های داخلی و خارجی را در بین رستوران های کرمان دارد. نمای سنگی ساختمان رستوران، فضای سبز، نورپردازی باغ و دکوراسیون شیک رستوران ممکن است بسیاری را نگران قیمت منو کند. با اینحال به محض اینکه منو را باز کنید نگرانی‌تان برطرف می‌شود. قیمت غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی رستوران اسپاخو با توجه به حجم و کیفیتی که دارند مناسب است.
پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوارن رفتید، بختیاری و شیشلیک رستوران اسپاخو را امتحان کنید.

نحوه دسترسی به رستوران اسپاخو

ساعت کاری: ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب
آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به خیابان هزار و یک شب

رستوران اسپاخو کرمان رستوران اسپاخو کرمان

           




رستوران اسپاخو کرمان- گردشگری کرمان

منبع: تارنمای فرهنگی کرمان | کرمان شناسی
کرمان شناسی , خبر کرمان, کرمان, جدیدترین خبرهای کرمان , گردشگری کرمان , بزرگان کرمان , نیازمندیهای کرمان, رپورتاژ
? رستوران اسپاخو کرمان