خانه مسافر فانوس کرمان – سیری در ایران

خانه مسافر فانوس کرمان دارای چهار واحد آپارتمان با امکانات کامل است. این مکان با گنجایش بیست مهمان، برای کسانیکه بصورت فامیلی و دوستانه به کرمان سفر میکنند، مکان مناسبی است. این هتل آپارتمان با امکانات مناسب و تجهیزات لازم میتواند برای تمام مهمانان اسباب راحتی و حس در منزل بودن را فراهم کند.خانه مسافر […]

خانه مسافر فانوس کرمان دارای چهار واحد آپارتمان با امکانات کامل است. این مکان با گنجایش بیست مهمان، برای کسانیکه بصورت فامیلی و دوستانه به کرمان سفر میکنند، مکان مناسبی است. این هتل آپارتمان با امکانات مناسب و تجهیزات لازم میتواند برای تمام مهمانان اسباب راحتی و حس در منزل بودن را فراهم کند.
خانه مسافر درجه یک ممتاز (VIP) فانوس کرمان واقع در خیابان آسیاباد در بهار سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه تازه تاسیس با ۳ طبقه بنا و ۵ واحد آپارتمان یک خوابه با امکانات کامل برای مسافرانی که به صورت فامیلی یا دوستانه به شهر کرمان سفر می‌کنند،گزینه مناسبی می‌باشد.خانه مسافر فانوس با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

در این خانه مسافر امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانان می توانند در لابی و اتاق ها به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. در لابی خانه مسافر که در طبقه همکف قرار دارد، امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، تلفن، تاکسی سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته خانه نیز در همین محل واقع شده و به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات و یا پرسیدن هرگونه سوال یا نیاز به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل خانه مسافر با صبوری و حوصله آن ها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند.

تور اروپا

خانه مسافر فانوس کرمان
اتاق های هتل

این خانه سه طبقه دارای ۵ باب اتاق و ۱۰ تخت است. مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این خانه مسافر شامل واحد یک خوابه دو نفره، واحد یک خوابه سه نفره، واحد یک خوابه چهار نفره و واحد یک خوابه پنج نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه تشکیل می دهد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مناسب و اساسی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی دیجیتال، رخت آویز، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (کولر آبی، شوفاژ، گرمایش از کف اتاف)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. داخل واحدها آشپزخانه و امکان پخت و پز فراهم شده اند.
آشپزخانه ها دارای امکاناتی چون اجاق گاز، کابینت، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز، ظروف پذیرایی و میز ناهارخوری هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاق هایشان آشپزی کنند. اتاق های خانه دارای بالکن هستند. اقامت در این اتاق ها بسیار راحت و رضایت بخش بوده و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در این خانه مسافر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان

           




خانه مسافر فانوس کرمان – سیری در ایران- گردشگری کرمان

منبع: تارنمای فرهنگی کرمان | کرمان شناسی
کرمان شناسی , خبر کرمان, کرمان, جدیدترین خبرهای کرمان , گردشگری کرمان , بزرگان کرمان , نیازمندیهای کرمان, رپورتاژ
? خانه مسافر فانوس کرمان – سیری در ایران