رسالت هلال احمر؛ ارائه خدمات با کیفیت امدادو نجات 

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه برگزاری دوره بازآموزی ویژه بانوان جمعیت هلال احمر بیان کرد: ارائه خدمات با کیفیت امداد و نجات بخش مهم و رسالت جمعیت هلال احمر است.  رضا فلاح در حاشیه برگزاری دوره بازآموزی ویژه بانوان جمعیت هلال احمر گفت: ارائه خدمات با کیفیت امداد و نجات […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه برگزاری دوره بازآموزی ویژه بانوان جمعیت هلال احمر بیان کرد: ارائه خدمات با کیفیت امداد و نجات بخش مهم و رسالت جمعیت هلال احمر است. 

رضا فلاح در حاشیه برگزاری دوره بازآموزی ویژه بانوان جمعیت هلال احمر گفت: ارائه خدمات با کیفیت امداد و نجات بخش مهم و رسالت جمعیت هلال احمر است. 
وی با اشاره به ضرورت ارتقای عملیاتی امدادگران و نجاتگران در قالب برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی تخصصی افزود: آموزش، پایه و اساس ارائه هرنوع خدمت پایدار است و میزان رضایتمندی خدمت گیرندگان با کیفیت خدمات ارائه شده ارتباط مستقیم دارد.
وی به تقویت، تجهیز و ارتقای ظرفیت های علمی و عملیاتی تیم های امدادی تاکید کرد و گفت: آموزش های ارائه شده باید به گونه ای باشد که نیازهای آسیب دیدگان در حوادث را پاسخ مطلوب دهد.
فلاح خاطرنشان کرد: حضور تیم های کارآمد و مجهز امدادونجات در هر استان و شهرستان بسیار مهم و اطمینان بخش است.
این مقام مسئول به اهتمام جدی جمعیت هلال احمر به مقوله مهم آموزش و توانمندسازی نجاتگران اشاره کرد و گفت: طراحی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و بازآموزی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرارگرفته است.
او تصریح کرد: هرچه میزان توانمندی نجاتگران و امدادگران افزایش یابد، قطعا فرآیند اجرای عملیات های امدادونجات با دقت، سرعت و اطمینان بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: تخصص، نیاز جامعه، وظیفه و مسئولیت قانونی و منابع لازم چهار فاکتور مورد نیاز برای انجام درست و مؤثر یک فعالیت خوب و موثر است.

انتهای پیام




رسالت هلال احمر؛ ارائه خدمات با کیفیت امدادو نجات 

منبع: ایـسنا
? رسالت هلال احمر؛ ارائه خدمات با کیفیت امدادو نجات