رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در کرمان

در آغاز هفته پدافند غیرعامل رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در آغاز هفته پدافند غیرعامل امروز دوشنبه اول آبان ماه، رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی کرمان با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد. مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان و فرمانده عملیات رزمایش […]


در آغاز هفته پدافند غیرعامل رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در آغاز هفته پدافند غیرعامل امروز دوشنبه اول آبان ماه، رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی کرمان با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان و فرمانده عملیات رزمایش با تشریح عملیات اجرایی مانور گفت: دو رزمایش تمرین طرح اضطراری فرودگاهی با هدف ایجاد آمادگی کامل و تعامل بین ارگان‌های درگیر در عملیات، طی روزهای اول و دوم آبان ‌ماه در فرودگاه‌های کرمان و رفسنجان انجام می‌شود. 

ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان هم گفت: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل و حساسیت فرودگاه‌ها، ایجاب می‌کند با رعایت استاندارد‌ها برای کاهش حوادث احتمالی، تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم برای ارزیابی آمادگی، تاب‌آوری، حفاظت و صیانت از زیر‌ساخت‌ها و سرمایه‌های ملی در حوزه فرودگاهی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین ارتقا و تداوم روند ارائه خدمات ایمنی هوانوردی در شرایط خاص اندیشیده شود تا بتوان در حداقل زمان ممکن با یک مدیریت واحد و هماهنگی کامل، بهترین اقدامات را صورت داد که انجام این دو رزمایش برای رسیدن به این نتایج است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در کرمان

منبع: فــارس
? رزمایش تمرین اضطراری فرودگاهی در کرمان