رزمايش جهادگران فاطمی در شهرستان بافت برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش‌از ٥٠ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بافت آغاز شد. سجاد حاج‌ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص رزمایش جهادگران فاطمی گفت: بیش از ۵۰ گروه جهادی از اقشار مختلف در این رزمایش حضور دارند.   مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت […]

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش‌از ٥٠ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بافت آغاز شد.

سجاد حاج‌ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص رزمایش جهادگران فاطمی گفت: بیش از ۵۰ گروه جهادی از اقشار مختلف در این رزمایش حضور دارند.
 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت افزود: جهادگران در ۱۲ نقطه روستایی و ۲۰ نقطه حاشیه شهر در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، سلامت، آموزش، فنی و مهارتی خدمات‌رسانی و کشاورزی می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی در سطح شهرستان برگزار می‌شود اظهار داشت: در این رزمایش از ظرفیت تمامی اقشار استفاده شده است و با تجمیع ظرفیت‌های جهادی به دنبال ارائه خدمات بیشتر به آحاد مردم و بسیجیان هستیم.
 
حاج ابراهیمی گفت: ۱۰۷ گروه در اطلس جهادی شهرستان ثبت شده که ۵۰ گروه جهادی به‌صورت جغرافیا محور فعال بوده و مابقی گروه‌های جهادی محله محور است.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت از فروشگاه عرضه محصولات خُرد خانگی خبر داد و افزود: در این فروشگاه بیش از ۲۰ تولیدکننده ساماندهی شده و زمینه فروش محصولات آنها فراهم شده است. 
 
۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، هفته بسیج نام‌گذاری شده است و برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار  «بسیج، امید ملت ایران» برگزار می‌شود.

انتهای پیام /م




رزمايش جهادگران فاطمی در شهرستان بافت برگزار شد

منبع:آرمـان
? رزمايش جهادگران فاطمی در شهرستان بافت برگزار شد