ردزنی محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲۰ کیلو تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس شهرستان کهنوج خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با هم‌افزایی اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی متوجه […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲۰ کیلو تریاک در پی کار اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با هم‌افزایی اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله سنگین موادمخدر را از شرق کشور بارگیری و ضمن انتقال به شهرستان کهنوج قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس کهنوج با اشرافیت اطلاعاتی و پشتیبانی ماموران پاسگاه چاه‌حاجی، خودروی حامل موادمخدر و همچنین خودروی راه پاک کن را شناسایی و آنان را تا محل بارانداز تحت تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در نهایت ماموران پس از رسیدن به یکی از نقاط حاشیه شهر طی یک عملیات ضربتی این خودروها را متوقف و ضمن دستگیری ۲ متهم در بازرسی از یکی از خودروها ۳۲۰ کیلو تریاک  کشف و متهمان را پس از واکاوی‌های اطلاعاتی به مراجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۵۶ هزار لیتر سوخت در طرح ضربتی مبارزه با قاچاق در سیرجان 

مرتضی امیرسبتکی در این خصوص گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان سوخت و شناسایی محل‌های عبورآنان طرحی ۲ روزه اجرا شد.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی در این طرح با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان ۲ دستگاه تریلر حامل سوخت را در محور سیرجان-شهربابک با مدارک و پلمب‌های جعلی توقیف و در بازرسی از آنها ۵۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری ۳ متهم و معرفی آنان به مراجع قضائی بیان کرد: پدیده قاچاق سوخت تهدید کننده ظرفیت‌های اقتصادی کشور است و پلیس با تمام توان در این حوزه با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ردزنی محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس کهنوج

منبع: فــارس
? ردزنی محموله سنگین تریاک در عملیات پلیس کهنوج