رجایی و باهنر؛ دو اسوه تقوا، فضیلت و کارآمدی بودند

فرماندار رودبار جنوب گفت: شهید باهنر و شهید رجایی دو الگو، دو نمونه، دو اسوه تقوا و فضیلت و کارآمدی بودند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ قبل از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش، به اتفاق علی پرورش، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت آغاز هفته دولت با شهدای گرانقدر […]

فرماندار رودبار جنوب گفت: شهید باهنر و شهید رجایی دو الگو، دو نمونه، دو اسوه تقوا و فضیلت و کارآمدی بودند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ قبل از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش، به اتفاق علی پرورش، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان به مناسبت آغاز هفته دولت با شهدای گرانقدر در گلزار شهدای رودبار جنوب تجدید میثاق کردند.
 


 
در ادامه برنامه‌های هفته دولت مسئولان شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام افشارمنش دیدار کردند.
 

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در مراسم تجدید میثاق با شهدای رودبار جنوب، بابیان اینکه شهید باهنر و شهید رجایی دو الگو، دو اسوه تقوا و فضیلت و کارآمدی بودند، اظهار کرد: گرچه عمر مدیریت این دو والا مقام کوتاه بود اما به دلیل صداقت و خلوص نیت بسیار اثرگذار بوده و همواره الگویی برای همیشه تاریخ و همه مسئولان هستند. 

 
فرماندار رودبار جنوب گفت: انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت هفته‌ای بنام هفته دولت نام‌گذاری شده است. 
 
وی تصریح کرد: در تاریخ هر ملت فراز و نشیب‌های تلخ و شیرین وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده آن ملت است. 
 
علی پرورش خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ‌ مردی که جهان همانند او را کمتر به خود دیده است و همچنين جانفشانی فرزندان‌ فداکار این مرز و بوم حرکت خود را آغاز کرد در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند. فصلی از شهادت را بنام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده است.  
 
فرماندار رودبار جنوب با بیان اينکه علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی بود، که پس از حاکمیت ليبرال ها بر کشور عهده دار امور باشند، گفت: بنابراین هفته دولت فرصتی است تا عملکرد دولت‌ها که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت طلبی، مبارزه بافساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند برای مردم بیان شود.
 
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پر فرار و نشیب خود تجربیات بسیار کسب کرده و در این مسیر به موفقیت‌های بسیاری نائل آمده است و شماتت نباید جلو راه ما را سد کند.
 
فرماندار رودبار جنوب خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به کار می‌گیرد باوجود اینکه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی دو سال را پیموده، کارنامه درخشان دارد و خللی در ادامه راه به وجود نخواهد آمد و حرکت را در پشت ولی امر مسلمین ادامه می‌دهیم و با شهدا میثاق می‌بندیم که پر تلاش امورات مردم را در راه صلاح پیش خواهیم برد.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




رجایی و باهنر؛ دو اسوه تقوا، فضیلت و کارآمدی بودند

منبع:آرمـان
? رجایی و باهنر؛ دو اسوه تقوا، فضیلت و کارآمدی بودند