رتبه برتر کاشت هندوانه و ذرت در استان کرمان به فاریاب تعلق دارد

مدیریت جهاد کشاورزی فاریاب گفت: فاریاب از نظر کمی وکیفی در کاشت هندوانه و ذرت رتبه برتر در سطح استان کرمان را دارد. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری  «راه‌آرمان» به مناسبت هفته جهادکشاورزی سخنران بعد از خطبه‌های  نماز جمعه اين هفته شهرستان  فاریاب مدير جهادكشاورزی بود.  ابراهیم عادلی به مناسبت هفته جهاد كشاورزي بعد […]

مدیریت جهاد کشاورزی فاریاب گفت: فاریاب از نظر کمی وکیفی در کاشت هندوانه و ذرت رتبه برتر در سطح استان کرمان را دارد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری  «راه‌آرمان» به مناسبت هفته جهادکشاورزی سخنران بعد از خطبه‌های  نماز جمعه اين هفته شهرستان  فاریاب مدير جهادكشاورزی بود.

 ابراهیم عادلی به مناسبت هفته جهاد كشاورزي بعد از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان فاریاب گزارش فعاليتها و عملكرد یکسال گذشته و برنامه‌های در دست اقدام اين مديريت را در بين نمازگزاران تشريح كرد.

مدیر جهاد کشاورزی افزود: همکاران پرتلاش ما همیشه آماده خدمت به همشهریان عزیز هستند که صمیمانه این هفته را به آنان تبریک و خدا قوت می‌گویم.

 عادلی با بيان اينكه اين مديريت با داشتن ۳ مركز خدمات جهاد كشاورزي با برگزاري دوره‌هاي آموزشی در سطح شهرستان با هدف ارتقا دانش بهره‌برداران و توانمند سازي آنها گام‌هاي موثري در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی برداشته است، ياد آورشد: در حال حاضر با توجه به تنوع كشت محصولات كشاورزي ، فاریاب رتبه اول توليد کمی و کیفی ذرت و هندوانه را در سطح استان به خود اختصاص داده است .

 مدير جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب افزود:  احداث گلخانه و کاهش سطح زیر کشت محصولات آب‌بر،  راه‌اندازی شهرک صنعتی،  احداث سردخانه، صنايع تبدیلی و رفع مشکل اسناد اراضی  از نیازهای ضروری کشاورزان فاریاب است.

شایان ذکر است که امروز بمناسبت هفته جهادکشاورزی، میز خدمتی از سوی این سازمان  در محل برگزاری نماز جمعه دایر بود که مدير و کارکنان جهادکشاورزی به بررسی مشکلات کشاورزان در آن پرداختند.

انتهای خبر/م.ق




رتبه برتر کاشت هندوانه و ذرت در استان کرمان به فاریاب تعلق دارد

منبع:آرمـان
? رتبه برتر کاشت هندوانه و ذرت در استان کرمان به فاریاب تعلق دارد