ربیعی: سخت‌ترین بازی دوران مربی‌گری‌ام برابر مس است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی با مس رفسنجان از لحاظ احساسی در ۱۸ سال مربی‌گری‌ام سخت‌ترین دیدار است.به مردم رفسنجان مدیون هستم، البته در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم که نیازمند حمایت و برنامه‌محوری پیوسته است. به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و مس […]

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی با مس رفسنجان از لحاظ احساسی در ۱۸ سال مربی‌گری‌ام سخت‌ترین دیدار است.به مردم رفسنجان مدیون هستم، البته در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم که نیازمند حمایت و برنامه‌محوری پیوسته است.

به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و مس رفسنجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، پس از ابراز همدردی با اتفاقات اخیر و مظلومیت مردم فلسطین، اظهار کرد: این بازی حال و هوای خاصی برایم دارد که آن را از لحاظ احساسی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ۱۸ سال مربی‌گری‌ام می‌دانم. مس تیم خوبی است و این را هم پارسال و هم امسال نشان داده و امیدوارم با برنامه‌های خودم بتوانیم فردا به نتیجه برسیم.

وی افزود: در ذوب‌آهن به دنبال رویش باور جدیدی هستیم که نیازمند حمایت و برنامه‌محوری پیوسته است. باید نگاه کلان با دورنمای بلند وجود داشته باشد. امیدوارم این اتفاق برای ذوب‌آهن با افتخاراتش بیفتد و مسئولان کلان صنعتی و استانی حمایت لازم را انجام دهند چرا که این شهر و هوادارانش شایستگی آن را دارند.

ادامه دارد…




ربیعی: سخت‌ترین بازی دوران مربی‌گری‌ام برابر مس است

منبع: ایـسنا
? ربیعی: سخت‌ترین بازی دوران مربی‌گری‌ام برابر مس است