ربیعی: برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم/ توقعات باید به اندازه باشد

سرمربی مس رفسنجان گفت: در این باشگاه یک مسیری به درستی دارد طی می‌شود اما توقعات باید به اندازه باشد. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پس برتری تیمش در یک دیدار دوستانه مقابل صنعت نفت اظهار کرد: ما دیروز یک بازی با فجر و امروز با صنعت نفت داشتیم. با دو ترکیب متفاوت بازی […]

سرمربی مس رفسنجان گفت: در این باشگاه یک مسیری به درستی دارد طی می‌شود اما توقعات باید به اندازه باشد.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پس برتری تیمش در یک دیدار دوستانه مقابل صنعت نفت اظهار کرد: ما دیروز یک بازی با فجر و امروز با صنعت نفت داشتیم. با دو ترکیب متفاوت بازی کردیم و بعد از اردوی پر فشاری که برگزار کردیم، طبیعی بود که تیم کمی سنگین باشد اما به هر حال داریم روند را رو به جلو می‌بریم و برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم و کم کم داریم مراحلی از کار فنی را انجام می‌دهیم. کار فنی زمان بر است و در زمان خودش اتفاق میفتد.

او ادامه داد: بازی امروز خیلی محکم و جدی بود و شبیه به بازی دوستانه نبود. از صنعت نفت تشکر می‌کنم و به منصوریان و کادرش هم خداقوت می‌گویم. هدف گذاری ما برای حضور در لیگ برتر برای سال اول حفظ تیم در لیگ و برای سال دوم کسب رتبه تک رقمی و سال سوم حضور در جمع شش تیم بود. اتفاق افتادن این برنامه‌ها بسیار سنگین است. تا یک جایی می‌شود به آن رسید اما رسیدن به جمع شش تیم برتر زمان می‌برد.

سرمربی مس رفستجان اضافه کرد: هدف گذاری امسال ثبات باشگاه و حضور در جمع هشت تیم است اما هر چقدر هم بتوانیم رتبه‌مان را ارتقاء دهیم، از نظر کیفی رشد داشته‌ایم و پیشرفت خوبی را رقم زده‌ایم. تیمی که وارد لیگ برتر می‌شود، برای این‌که خود را در جمع تیم‌های با سابقه تثبیت کند، نیاز به زمان دارد. من کاری را با این تیم شروع کردم و سطح پیشرفتش را هر سال داریم می‌بینیم و مشهود است. اگر می‌خواهید به سطح بالاتر برسید باید در تمام ابعاد به این مرحله برسید.

او اضافه کرد: باید به اندازه این تیم توقع داشت چون هنوز در بحث سخت افزاری و ورزشگاهی مشکل داریم. ما نسبت به پارسال سعی کردیم میانگین سنی را پایین تر بیاوریم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم. در اینجا یک مسیری به درستی دارد طی می‌شود اما توقعات باید به اندازه باشد. در این دو سال من و مس رفسنجان آن چیزی که باید اثبات می‌کردیم را انجام دادیم.

انتهای پیام




ربیعی: برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم/ توقعات باید به اندازه باشد

منبع:ایـسنا
? ربیعی: برای هماهنگی به زمان کافی نیاز داریم/ توقعات باید به اندازه باشد