راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی می‌شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان، از زحمات و تلاش‌های این بنیاد در محرومیت‌زدایی در اقصی‌نقاط کشور تقدیر کرد و افزود: زحمات مدیران بنیاد در استان کرمان قابل تقدیر […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان، از زحمات و تلاش‌های این بنیاد در محرومیت‌زدایی در اقصی‌نقاط کشور تقدیر کرد و افزود: زحمات مدیران بنیاد در استان کرمان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌های راور و لزوم رسیدگی به حل مشکلات این منطقه درخواست ما این است که این منطقه به‌عنوان منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این دیدار فرماندار راور نیز عنوان کرد: شاخص‌های محرومیت در شهرستان راور لزوم رسیدگی به حل مشکلات مردم را فراهم ساخته است.

در ادامه فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز گفت: با هماهنگیهای انجام شده با استانداران سراسر کشور تلاش شده نقاط محروم شناسایی شود و در یک بازه زمانی مشخص بتوانیم بهره‌گیری از خدمات بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی را در این مناطق در دستور کار قرار دهیم.  

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمان نیز چند منطقه محروم تعریف شده است، ادامه داد: در راستای رفع محرومیت از این مناطق در این خصوص اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی رئیس بنیاد علوی به شهرستان راور سفر می‌کند و محورهای محرومیت با هماهنگی فرماندار و پورابراهیمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس مشخص می‌شود و برای برنامه زمان‌بندی از اول تابستان می‌تواند در دستور کار بنیادمستضعفان قرار گیرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 

 

 

 





راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی می‌شود

منبع: فــارس
? راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی می‌شود