راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

همسر شهید حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان گفت: مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان با قوّت هرچه بیشتر ادامه دارد. مهسا قاسم‌پور در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان نسبت به موضوع شهادت آن شهید والامقام گفت: راه و مکتب سردار شهید سلیمانی با اقتدار ادامه دارد. وی افزود: […]

همسر شهید حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان گفت: مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان با قوّت هرچه بیشتر ادامه دارد.

مهسا قاسم‌پور در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان نسبت به موضوع شهادت آن شهید والامقام گفت: راه و مکتب سردار شهید سلیمانی با اقتدار ادامه دارد.

وی افزود: ترویج مکتب سپهبد شهید پاسدار حاج‌قاسم سلیمانی از وظایف اصلی همه آحاد مردم جامعه است که باید به نحو احسنت انجام شود.

قاسم‌پور بیان کرد: بعد از شهادت آن شهید والامقام تنها چیزی که ذهن ما را مشغول کرده است تمام زندگی خود را باید به پای فرزندان آن شهید بگذارم و فرزندان شهید را همان‌گونه که دوست داشت در راه خدا، قرآن و انقلاب گام بردارند به آن منزل و مقصود برسانم که فردای قیامت در پیشگاه شهید سرافراز باشم و تمام زندگی من فدای آن شهید و فرزندانش شود.

همسر شهید حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان عنوان کرد: شهید سید میثم حسینی صفات اخلاقی بسیار پسندیده‌ای داشتند که از مهم‌ترین آنها این بود که نمی‌توانست بچه‌هایی را که پدر ندارند را تنها بگذارد و همیشه دغدغه‌ ایتام رو داشتند که حتی بخاطر این بچه‌ها تلاش فراوان کرد و مرکز خیریه حامیان اندیشه را راه انداختند و تمامی دانش‌آموزان که از نعمت پدر محروم بودند را یاری کردند.

قاسم‌پور ابراز کرد: شهید والامقام ساخت و ساز حمام و سرویس بهداشتی در مناطق محروم و توزیع بسته‌های ارزاق بین محرومان و پخت غذای گرم و توزیع کردن آنها بین محرومان را در امورات اصلی و مهم خود قرار می‌دادند.

وی ابراز کرد: خاطره‌ای از کمک به یک دانش‌آموز بی‌بضاعت در اوایل آن سالی که در منطقه رمشک شهرستان قلعه‌گنج حضور داشتند این بود که آن دانش‌آموز به علّت مشکل مالی تلویزیون نداشتند و این بچه بخاطر تماشای تلویزیون هر روز به منزل اقوام می‌رفت تا این‌که شهید عزیز موضوع را متوجه شد با وجود اینکه خود پولی نداشت و تمام دارایی ما از طلا فقط حلقه طلای ازدواج ما بود، گفتند خانم به‌خاطر امام حسین(ع) یک مورد از شما درخواست می‌کنم نه نگویید، من برای شما جبران می‌کنم من هم جالب بود که چه خواسته‌ای دارند، گفتند حلقه را برویم بفروشیم برای این بچه تلویزیون بخریم بعد خدا به من می‌دهد و جبران می‌کنم و ما با هم رفتیم حلقه طلا ازدواج را فروختیم و با پول آن یک تلویزیون برای آن بچه خرید و مابقی پول را به یک نیازمند دیگر بخشید.

همسر شهید حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان تصریح کرد: شهید بزرگوار همیشه دعای عاقبت بخیری داشتند و این خواسته همیشه بر زبان داشتند و سه هفته قبل از اینکه این اتفاق بیفتد سفر راهیان‌نور رفته بودند طی تماسی که باهاشون داشتم جویای احوال شهید بزرگوار شدم و بهشون گفتم کجا تشریف دارید با خوشحالی بهم گفت دارم شربت شهادت می‌خورم و همیشه این را می‌گفتند که شهادت لیاقت می‌خواهد و خوش‌به‌حال آنهایی که شهید شدند و شب قبل از این حادثه برنامه تلویزیون حاج‌قاسم نشان داد که اسم تمامی شهیدان را دعا می‌کرد خدایا به حق این شهیدان شهادت نصیب ما هم بگردان آقا سید هم همراه با حاج قاسم گریه می‌کرد و آمین می‌گفت که روز بعد شهادت نصیب خود آقا سید شد.

وی مطرح کرد: آن روز حال‌وهوای خاصی داشتند انگار طاقت نداشتند صبح ساعت ۸ رفتند تا ۱۲ برگشتند خانه و نهار خوردند و از من خواستند که با بچه‌ها برویم گلزار شهداء بهشون گفتم امروز شلوغ است بزارید فردا می‌رویم گفتند اصل امروز است که شهادت حاج‌قاسم شما می‌خواهید خانه باشید بی‌صبرانه ما را با خود همراه کرد در مسیر که با هم می‌رفتیم وقتی سیل جمعیت را می‌دید که بر می‌گشتند غبطه حاج‌قاسم را می‌خورد و می‌گفت خوبه سعادت حاج‌قاسم که پیش خدا عزیز بود و خدا به مقام شهادت رساند و از این صحبت ۱۰ دقیقه نگذشت که خودشان به فیض شهادت نائل آمدند.

قاسم‌پور در ادامه عنوان کرد: شهید بزرگوار اینقدر ارادت خاصی به مقام معظّم رهبری مدظله العالی و حاج‌قاسم داشتند که دفتر محل کارشان پُر از عکس رهبر انقلاب و حاج‌قاسم است و همچنین در و دیوار خانه علاوه بر خادم رضا (ع) بودند دنبال کارشان بودند که خادم گلزار شهداء باشند ارادت خاصی به حاج‌قاسم داشتند.

وی گفت: موقع شهادت همراهشان بودم فاصله من با آقا سید نیم متر بیشتر نبود اما خداوند این عزیز را انتخاب کرده بود به گونه‌ای که حتی انگشت ما هم زخم نشد و از فاصله دور ترکش به سر و گردن شهید والامقام برخورد کرد و آن لحظه دردناک‌ترین لحظه عُمرم بود که داشتم جان دادن آقا سید را با چشم خودم می‌دیدم و هیچ کاری از دست بر نمی‌آمد و ۲ تا فرزند شهید هم لحظه جان دادن پدرشان به چشم خود دیدند.

همسر شهید حادثه تروریستی گلزار شهداء کرمان افزود: بعد از شهادت مسئولیت من بسیار سنگین شده اما از این سنگینی هیچ هراسی ندارم و با تمام وجود تلاش می‌کنم فرزندان شهید هم همان راه پدر بزرگوار خودشان را ادامه دهند و مانند پدر بزرگوارشان که در راه اعتلای اسلام و این مرز و بوم و ترویج مکتب سپهبد شهید پاسدار حاج‌قاسم سلیمانی جان خود را نثار کردند فرزندان هم راه پدر را ادامه دهند و از این به خاک و خون کشیدن‌های دشمن هیچ هراسی ندارم و بدانند با این کارشان ما را بیشتر به خدا، قرآن و ولایت نزدیک‌تر کردند و من ۲ فرزندم را فدای خدا، قرآن و ولایت می‌کنم.

قاسم‌پور ابراز کرد: شهید بزرگوار همیشه احترام پدر و مادر و بزرگترها را حفظ می‌کردند و همیشه خوش‌رو و خندان بودند وقتی با کسی برخورد می‌کردند.

وی بیان کرد: شهید والامقام به سربلندی زندگی کردند و با سربلندی هم از این دنیا رفتند و اگر به راهی جزء شهادت از این دنیا می‌رفتند من تعجب می‌کردم واقعاً فرشته‌ای به تمام معنا بودند.

انتهای خبر/ امیری

منبع: پایگاه خبری تحلیلی دقیانوس




راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد

منبع:آرمـان
? راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد