راه اندازی واکسیناسیون سیار کرونا در رفسنجان

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با هدف دسترسی آسان مردم به واکسن کرونا، انجام واکسیناسیون توسط تیم های سیار انجام می شود. «زهره سامره» ۱۹ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر اینکه در مصلی و مراکز بهداشتی رفسنجان واکسیناسیون کرونا انجام می شود، تیم های سیار در مناطقی […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با هدف دسترسی آسان مردم به واکسن کرونا، انجام واکسیناسیون توسط تیم های سیار انجام می شود.

«زهره سامره» ۱۹ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر اینکه در مصلی و مراکز بهداشتی رفسنجان واکسیناسیون کرونا انجام می شود، تیم های سیار در مناطقی از سطح شهر مستقر شده و خدمات واکسیناسیون ارائه می دهند.

وی بیان کرد: روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به تاریخ های ۱۸ ، ۱۹ و ۲۰ آبان ماه جاری تیم های واکسیناسیون سیار کرونا در محله های اسداباد(مسجد قاسم بن الحسن) و میدان بانک ملی مرکزی مستقر هستند و واکسن های سینوفارم، برکت و آسترازانکا را تزریق می کنند.

به گفته سامره متقاضیان واکسن کرونا می توانند در این ایّام از ساعت ۱۵ تا ۱۸ مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: تاکنون در نوبت اول بیش از ۲۳۹ هزار دوز و در نوبت دوّم هم بیش از ۱۶۴ هزار دوز واکسن علیه کرونا در رفسنجان تزریق شده است.

انتهای پیام




راه اندازی واکسیناسیون سیار کرونا در رفسنجان

منبع:ایـسنا
? راه اندازی واکسیناسیون سیار کرونا در رفسنجان