راه اندازی موکب‌های جاده‌ای پلیس و سپاه با رویکرد کاهش تصادفات در کرمان

در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان کرمان و سپاه ثارالله، پیش اقدامات راه اندازی موکب های بین راهی در جاده های پر تردد استان به منظور کاهش تصادفات بررسی و یک بار دیگر بر رعایت احتیاط کامل در ترددهای ایام نوروز تاکید شد. به گزارش فت فتو از کرمان، در راستای ارتقای نظم و امنیت […]


در نشست تعاملی فرماندهی انتظامی استان کرمان و سپاه ثارالله، پیش اقدامات راه اندازی موکب های بین راهی در جاده های پر تردد استان به منظور کاهش تصادفات بررسی و یک بار دیگر بر رعایت احتیاط کامل در ترددهای ایام نوروز تاکید شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، در راستای ارتقای نظم و امنیت ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ نشست تعاملی فرماندهی انتظای استان کرمان و سپاه ثارالله به‌منظور راه‌اندازی موکب‌های بین جاده‌ای با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش نوروز ۱۴۰۲ بر تلاش همه‌جانبه برای کاهش تصادفات در این ایام تاکید و بیان کرد: امسال، مدیریت سفرهای نوروزی به‌دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان وضعیت خاص خود را خواهند داشت از اینرو باید با توان بیشتری برای پیشگیری از وقوع تصادفات تلاش کنیم.
 
وی با بیان اینکه اولویت پلیس در طرح‌های ارتقای امنیت ترافیکی ایام نوروز پوشش نقاطی است که سال‌های گذشته در آنها تصادف رخ داده، افزود: پلیس برای این طرح‌ها با تمام توان آمادگی دارد و در این رابطه جلسات آموزش و توجیه دهیاران، رانندگان و واحدهای گشتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در همین رابطه طی تعاملات خوبی که با مجموعه سپاه و گروه‌های جهادی و بسیجیان عزیز صورت گرفته موکب‌های جاده‌ای در محورهای پر تردد مستقر می‌شوند تا با توقف هرچند کوتاهی که مسافران  و رانندگان در آنها خواهند داشت، از خستگی و خواب آلودگی آنان و به تبع آن از زمینه‌های وقوع حوادث رانندگی کاسته شود.

سردارناظری با تاکید مجدد بر رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل در رانندگی بیان کرد: با راه‌اندازی این موکب‌ها از همان آغاز تعطیلات نوروزی تا چندین روز بعد از تعطیلات هم برای پیشگیری از وقوع حتی یک سانحه کوچک رانندگی به کف جاده‌ها می‌آییم و اطمینان داریم اگر یک نفر را از مرگ نجات دهیم یک جامعه را از غصه‌دار شدن، فقدان عزیزان خود و دیگر آسیب‌های نجات داده‌ایم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





راه اندازی موکب‌های جاده‌ای پلیس و سپاه با رویکرد کاهش تصادفات در کرمان

منبع: فــارس
? راه اندازی موکب‌های جاده‌ای پلیس و سپاه با رویکرد کاهش تصادفات در کرمان