راه ارتباطی ۲۷ روستای جبالبارز جنوبی مسدود شد

فت فتو/کرمان مشاور استاندار در جنوب کرمان از مسدود شدن ۲۷ راه روستایی در جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد خبر داد. حمدالله فاریابی در گفت و گو با فت فتو با اشاره به بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد از روستاهای بخش جبالبارز جنوبی گفت: در بازدید عصر امروز هشتم مردادماه از مناطق […]

فت فتو/کرمان مشاور استاندار در جنوب کرمان از مسدود شدن ۲۷ راه روستایی در جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد خبر داد.

حمدالله فاریابی در گفت و گو با فت فتو با اشاره به بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد از روستاهای بخش جبالبارز جنوبی گفت: در بازدید عصر امروز هشتم مردادماه از مناطق سیل زده جبالبارز جنوبی تمهیدات لازم برای خدمات رسانی و بازگشایی محورهای مسدود شده در نظر گرفته شده  و به زودی عملیات بازگشایی آغاز خواهد شد. 

وی از شناسایی و برطرف شدن خطرات احتمالی سیل در مسیل ها و روستاها خبر داد و افزود: با عبور سامانه بارشی مرمت راه های آسیب دیده آغاز خواهد شد و در این راستا امکانات مورد نیاز تامین شده است. 

فاریابی ضمن یادآوری هشدارهای هواشناسی گفت: باید تا پایان اعلام هشدارها از هرگونه تردد و اتراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود و مردم اخبار وضعیت راه ها را از مراجع رسمی دریافت کنند. 

مشاور استاندار در جنوب کرمان از عشایر کوچرو و مرتعداران نیز خواست نسبت به جابجایی دام ها خود با احتیاط عمل کنند.

انتهای پیام




راه ارتباطی ۲۷ روستای جبالبارز جنوبی مسدود شد

منبع: ایـسنا
? راه ارتباطی ۲۷ روستای جبالبارز جنوبی مسدود شد