راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در کرمان

با آغاز ماه محرم و در قالب طرح اطعام حسینی، ۷۲ آشپزخانه توسط کمیته امداد در استان کرمان راه‌اندازی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین آشپزخانه‌های اطعام حسینی در شهر اختیارآباد کرمان اظهار داشت: مردم مومن و عزادار هرساله با آغاز ماه […]


با آغاز ماه محرم و در قالب طرح اطعام حسینی، ۷۲ آشپزخانه توسط کمیته امداد در استان کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین آشپزخانه‌های اطعام حسینی در شهر اختیارآباد کرمان اظهار داشت: مردم مومن و عزادار هرساله با آغاز ماه محرم اقدام به پهن کردن سفره‌های نذری می‌کردند که با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا اجرای سفره‌های اطعام برای همه امکانپذیر نیست.

وی عنوان کرد: بر این اساس کمیته امداد در ایام ماه محرم و صفر با دریافت مجوزهایی از دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آشپزخانه‌هایی را در سطح استان دایر می‌کند.

صادقی خاطرنشان کرد: امسال همزمان با آغاز ماه محرم به نیابت از ۷۲ تن شهدای کربلا اقدام به راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان کرده است که غذای گرم توسط خیران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از توزیع سبد کالا توسط خیران در ایام ماه محرم و صفر بین نیازمندان استان خبر داد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق




منبع:فــارس
? راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در کرمان