راه‌اندازی موکب بین‌الملل برای پذیرایی از زائران ۴۳ کشور در کرمان/ طراحی اپلیکیشن ویژه اسکان زائران حاج قاسم

غلامحسین حقانی با اشاره به ایجاد کمیته بین الملل توسط کمیته مردمی ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در استان کرمان، گفت: موکبی را با حضور ۴۳ کشور راه اندازی شده است که در این کمیته طرح خدمات به زائران بین الملل را خواهیم داشت. به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی صبح امروز […]

غلامحسین حقانی با اشاره به ایجاد کمیته بین الملل توسط کمیته مردمی ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در استان کرمان، گفت: موکبی را با حضور ۴۳ کشور راه اندازی شده است که در این کمیته طرح خدمات به زائران بین الملل را خواهیم داشت.

به گزارش فت فتو؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه از سال گذشته کمیته ای به نام روحانیت، مساجد و تشکل های مردمی در مکتب شهید سلیمانی در کرمان تشکیل شد، گفت: از سال گذشته با فعال بودن جریان های مردمی، ستادهای مردمی ایجاد شد و امسال نیز این ستادها، جدی تر از سال گذشته شکل گرفته اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که کار در این زمینه به صورت مردمی پیش برود؛ مردم به ما بگویند که چه اقداماتی را می خواهند در خصوص ترویج مکتب شهید سلیمانی اجرایی کنند، ما به عنوان یک نهاد تسهیلگر و اتصال به بدنه حاکمیتی، فعالیت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در کل کشور ستادهای مردمی شکل گرفته است و آنها با الگوگیری از استان کرمان، فعالیت خود را پیاده سازی و اجرا می کنند، عنوان کرد: کمیته های مردمی در شهر کرمان شکل گرفته است؛ در کمیته اسکان با هم افزایی های صورت گرفته، در نظر داریم تا از ظرفیت مساجد، حسینیه، تکایا و غیره در جهت اسکان زائران مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی با اشاره به فعالیت کمیته مواکب و با بیان اینکه در این کمیته به همت هیئت ها و ایستگاه های اسکان، فضایی را برای پخت غذا زائرین ایجاد خواهیم کرد، گفت: کمیته بین الملل را ایجاد کرده ایم که در این راستا موکبی با حضور ۴۳ کشور راه اندازی شده است که در این کمیته طرح خدمات به زائران بین الملل که به صورت مردمی حضور پیدا می کنند را خواهیم داشت.

رئیس کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان افزود: گفتنی است در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم، همایش بین الملل را با حضور چهره های شاخص برگزار خواهیم کرد و همچنین توزیع ۵ هزار بسته فرهنگی بین زائران بین الملل از دیگر اقدامات مد نظر است و راه اندازی موکب زنان مقاومت نیز در حوزه بین الملل انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اپلیکیشنی برای زائران طراحی شده است تا هر فردی که وارد استان می شود با نصب این نرم افزار می تواند مکان های اسکان را شناسایی کند، تصریح کرد: کمیته رسانه و فضای مجازی و همچنین کمیته حسینیه سیار نیز فعال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی ابراز کرد: در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، چهار شب اجتماع هئیت های مذهبی در محل مهدیه صاحب الزمان(عج) در شهر کرمان با حضور سخنرانان، مداحانی استانی و کشوری خواهیم داشت و همچنین کمیته مواسات را ایجاد کرده ایم تا بسته های معیشتی را برای خانواده های نیازمند در سطح استان کرمان تهیه کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر استفاده از ظرفیت مساجد در سراسر استان خاطر نشان کرد: کمیته ای ویژه خانواده شهدای تشییع را تشکیل داده ایم که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم، مراسمی را با حضور خانواده شهدا در محل گلزار شهدای کرمان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/م




راه‌اندازی موکب بین‌الملل برای پذیرایی از زائران ۴۳ کشور در کرمان/ طراحی اپلیکیشن ویژه اسکان زائران حاج قاسم

منبع:آرمـان
? راه‌اندازی موکب بین‌الملل برای پذیرایی از زائران ۴۳ کشور در کرمان/ طراحی اپلیکیشن ویژه اسکان زائران حاج قاسم