راه‌یابی مستند "بی بی جان" به مرحله نهایی فستیوال فیلم "کویر و زندگی"

نذیر کرمان/کرمان از سراسر کشور نزدیک به ۱۳۰۰ اثر در دو بخش عکس و فیلم مستند، به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» ارسال شده که یکی از آنها مستند “بی بی جان” از کرمان است. به گزارش نذیر کرمان، سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند « کویر و […]

نذیر کرمان/کرمان از سراسر کشور نزدیک به ۱۳۰۰ اثر در دو بخش عکس و فیلم مستند، به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» ارسال شده که یکی از آنها مستند “بی بی جان” از کرمان است.

به گزارش نذیر کرمان، سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند « کویر و زندگی» اردیبهشت سال جاری با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد ۱۲۴۷ اثر از ۱۷۴ عکاس و ۵۰ فیلم مستند از ۴۰ فیلمساز، توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

مستند «بی بی جان» به کارگردانی سیدحمید میرحسینی از کرمان در دومین حضور خود در فستیوال فیلم “کویر و زندگی” در بخش مسابقه شرکت کرد و یکی از ۲۱ فیلم از ۵۰ فیلم مستند ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی، به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرده است.

به گزارش نذیر کرمان، مستند «بی‌بی جان»، روایتگر زندگی بی‌بی‌جان کریمی‌زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه فرزند معلول ذهنی، «بیمار پی‌کی‌یو» را بر عهده دارد و در  این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان عاشقانه و مادرانه در این مسیر سخت، بار زندگی را بر دوش می‌کشد.

انتهای پیام




راه‌یابی مستند "بی بی جان" به مرحله نهایی فستیوال فیلم "کویر و زندگی"

منبع: ایـسنا
? راه‌یابی مستند "بی بی جان" به مرحله نهایی فستیوال فیلم "کویر و زندگی"